Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Inschrijvingsprijzen bij Van Biervliet

Gestart door Kedeng Kedeng, 07 maart 2006, 19:23:50 PM

Jurgen

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ingelmunster is 140 km, dus voor mij onhaalbaar. [:(]

Jurgen, jouw auto is aan vervanging toe, man. [:o)]



LOL [:D] 140 km is natuurlijk wel haalbaar voor mijn wagen (die trouwens net 4 jaar geworden is [;)]). Maar hetgeen ik win aan kosten, geef ik dan ook meteen weer uit aan benzine dus.
En dat kan niet de bedoeling zijn. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

H? Jurgen,

- je kan ook materiaal ophalen van ons in Heist-op-den-Berg,
dit is wel zeer dicht in de buurt (slechts 15km)
- ook verzenden wij alles, en dit tot 30 kg voor maar 10 euro !

Kristof
www.vanbiervliet.com


Koen

Jurgen,
je kan ook naar de beurs in Woluwe gaan (3de zondag van de maand). Daar is Vanbiervliet ook steeds aanwezig. Bovendien hebt je de mogelijkheid alle materiaal rustig te bekijken.
Nooit te oud om te leren

Jurgen

citaat:
Geplaatst door VanBiervliet.com

H? Jurgen,

- je kan ook materiaal ophalen van ons in Heist-op-den-Berg,
dit is wel zeer dicht in de buurt (slechts 15km)
- ook verzenden wij alles, en dit tot 30 kg voor maar 10 euro !

Kristof
www.vanbiervliet.com




Dit kan wel eens interessant worden. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Ook naar Nederland?

Wim



Ja Wim, ook naar Nederland voor dezelfde prijs.

Kristof
www.vanbiervliet.com

ysbeer

Niet slecht moet ik zeggen.
Ook jullie prijzen liggen heel goed.
IK hou het in de gaten.

Wim

vdr

he jurgen
Wat ik doe is het ganse jaar door bestellen en dat 1 of 2 maal per jaar gaan halen . Dan rijdt ge niet voor 1 stuk en ik maak er een dag uitstap van . Ik weet trouwens een ierse pub daar niet ver vandaan  waar ge kunt napraten en vanwaar ge eventueel kunt terugrijden om iets te gaan halen dat ge "vergeten "bent. Als ge het centrum terug inrijd voorbij het plein  de brug ni over maar erjust naast op het einde op de hoek Voila nog een reden om daar uw inkopen te doen
 

dikken

een nieuw stamcafe voor 'ierse ' modelspoorders?[:D][:D]
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

vdr

jep zeg is Marklin ni veeel goedkoper in Ierland?
 

loebaske

Hey mannen, ben eens gaan kijken op site van VBV,
allemaal mooi voor wie weet welk ref. num. overeen
komt met welk model[8)]
is maar dat ik pas weer begonnen ben met modelbouw
en belange nog geen cat. van Roco of andere firma.
2 vraagje, wat is het verschil tussen de 59 van Roco
en die van VBV, ik heb nog oude 59 van over 10j
maar aangezien de baan digi zal worden, wil ik in
de mogelijkheid al reeds digi locs kopen.
Bedankt vooooor de aaandacht[:)][:)]

svvander

Loebaske,
Je kan dit het eenvoudigst doen, door de nummer te noteren en dan via google te zoeken achter de foto (zo doe ik dat, ok, niet de eenvoudigste, maar wel de effectiefste oplossing).

Voor je 2de vraag: volgens mij zijn de 59-ers die VBV nu uitbrengt, diegene die nog op stock waren bij Roco, na het faillisement (lees ??n van de vorige MSN-en, waar het intervieuw met de invoerder van BE-NL, staat). Deze zijn gewoon herschilderd naar een andere livrei.
Volgens mij kan je ze ook digitaal kopen (op de 3-rail versie is deze standaard voorzien van een decoder).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

citaat:
Geplaatst door vdr

he jurgen
Wat ik doe is het ganse jaar door bestellen en dat 1 of 2 maal per jaar gaan halen . Dan rijdt ge niet voor 1 stuk en ik maak er een dag uitstap van . Ik weet trouwens een ierse pub daar niet ver vandaan  waar ge kunt napraten en vanwaar ge eventueel kunt terugrijden om iets te gaan halen dat ge "vergeten "bent. Als ge het centrum terug inrijd voorbij het plein  de brug ni over maar erjust naast op het einde op de hoek Voila nog een reden om daar uw inkopen te doen



Ierse pub? Ik kan niet meteen zeggen waar je bedoeld, maar Place 2 be en de GB weet ik zijn [:D]. Kortom, de Bergstraat dus. Ben die straat ooit eens afgewandeld om mij in te schrijven bij de interimkantoren.
Waar precies kunnen de artikels eigenlijk afgehaald worden. Dat ben ik vergeten te vragen aan de mensen van Vanbiervliet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Ik heb net de prijzen eens vergeleken van de Reeks 51 van Mehano,bij Verschooten in Antwerpen vertelde men mij vorig weekend dat hij 279? gaat kosten(DC met locsound),bij Vanbiervliet gaat hij ongeveer 235? kosten,aangezien ik er graag 3 zou bestellen is mijn keuze vlug gemaakt,Vanbiervliet mag ze aan mij leveren. [;)]

GeM

citaat:
Geplaatst door vdr

Wat ik doe is het ganse jaar door bestellen en dat 1 of 2 maal per jaar gaan halen . Dan rijdt ge niet voor 1 stuk en ik maak er een dag uitstap van . Ik weet trouwens een ierse pub daar niet ver vandaan  waar ge kunt napraten en vanwaar ge eventueel kunt terugrijden om iets te gaan halen dat ge "vergeten "bent.

Rudy, ik heb anders 'horen zeggen' dat ge elke week in die pub zit en er 1 a 2 keer per jaar tijdig buitengeraakt om net voor sluitingsuur uw treintjes te gaan afhalen [:D][;)]
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I