Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Inschrijvingsprijzen bij Van Biervliet

Gestart door Kedeng Kedeng, 07 maart 2006, 19:23:50 PM


Kedeng Kedeng

Heb mij gisteren zo een 59 van Roco besteld
Vraag mij wel af of de schildering beter is.

ERVIN

Als ge ook zo lang gaat moeten wachten als ik op mijne 55er,succes dan.
Ik heb mijne 55er in november besteld,ik heb er sindsdien niets meer van gehoord!

n/a

De lokomotief reeks 55 is gepland bij M?rklin na de productie van de 5 Luxemburgse uitvoeringen type 18.
Deze CFL modellen waren voorzien voor september '05 maar hebben vertraging opgelopen waardoor
ons model dus ook verschoven is naar latere datum.
De eerste versie van de CFL type 18 is momenteel geleverd.
Wij hopen dat we ons model nog voor de zomer kunnen uitleveren, maar dit is natuurlijk afhankelijk van de productie.
Wel hebben wij al een werktekening ontvangen van ons model ter goedkeuring. Deze zal binnenkort in stukjes te zien zijn op onze site.

Groeten,

Kristof
www.vanbiervliet.com

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Als ge ook zo lang gaat moeten wachten als ik op mijne 55er,succes dan.
Ik heb mijne 55er in november besteld,ik heb er sindsdien niets meer van gehoord!

Geduld is een schone deugd Ervin.
Tom

vdr

heb de inteken prijzen van Van Biervliet ook gezien en goed bevonden ,ga 3 items bestellen  de insider , de br10 en het railbusje De prijzen heb ik vergeleken ,met Het Spoor en dus Bijn Van Biervliet besteld ,koop daar trouwens al 3 jaar alles. Zijn daar zeer vriendelijk en gedienstig[;)]
 

Koen

Volledig mee eens vdr! Ik heb de zelfde ervaring [:)].
Nooit te oud om te leren

Tom

citaat:
Geplaatst door Koen

Volledig mee eens vdr! Ik heb de zelfde ervaring [:)].

idem
Tom

Tom

Ik heb vandaag de folder via de post bij mij thuis ontvangen.
Raar dat de reeks 41 niet vermeld staat, en ook niets van LS models. [?]
Tom

Kedeng Kedeng

Iets om te weten,

bij Van Biervliet kost een reeks 51 dc 129? en bij Olaerts 137?.

svvander

Dat is inderdaad wel minder... al is het maar ?8, vele kleintjes, maken een groot.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Kedeng Kedeng

Voor AC kosten ze bij VBV 164,90 ? en bij O 175?

vdr

allee er zijn er nog die prijzen gaan vergelijken ,zoals iedere goede huisvader ,bij belangrijke aankopen
En mannen ni verder vertellen ; als ge met meerdere samen beslist te kopen ,doen ze er bij Van Biervliet bij aankoop van 5 stuks er nog 5?/stuk af .Dus nu ni allemaal direct naar Van Biervliet ,he anders heb ik er gene .
 

Jurgen

Vanbiervliet ligt een beetje te ver uit mijn richting.
Voor kleine aankopen ga ik dus gewoon naar Het Spoor in Heverlee. Voor de ietwat duurdere en grotere dingen ga ik naar Olaerts. Als ik bij Olaerts een paar dingen tegelijk koop, kan ik mijn benzinekosten eruit halen. [:D] Aarschot - Gruitrode is namelijk 66 km.
Ingelmunster is 140 km, dus voor mij onhaalbaar. [:(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ingelmunster is 140 km, dus voor mij onhaalbaar. [:(]

Jurgen, jouw auto is aan vervanging toe, man. [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *