Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Sabatical...

Gestart door Havoc, 11 november 2013, 12:24:57 PM

Havoc

Ik houd het hier even voor bekeken. Neen, geen ruzie met de admins, er heeft niemand een kwaaie mail geschreven, geen post die over de rooie ging. Maar ik moet gewoon even nadenken over hoe ik mijn vrije tijd ga besteden. Teveel projecten, teveel afleiding, niets dat vooruit gaat. En dit forum is toch wel de grootste afleiding moet ik toegeven. En de blijvende bron van nieuwe projectjes. Komt nog bij dat ik eens goed moet nadenken wat ik met mijn job ga doen en de eindejaarsperiode maakt dat het toch moeilijk is om iets defig te doen.

Dus een winterslaap op het forum. Tot in de lente.

Misschien vroeger als ik er snel uitkom :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Respect J. !
Ik wou dat ik dat ook kon! Maar ja, wat gaan ze hier doen zonder mij?
Hou u klaar...

Jurgen

Jammer, maar gelukkig is het niet definitief. Tot ziens Johan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

Johan, houd je taai.
En laat je niet gek maken.

grt Piet.

Klaas Zondervan

Citaat van: Huugooke op 11 november 2013, 12:54:26 PM
Maar ja, wat gaan ze hier doen zonder mij?
Feest vieren (grapje) ;D

Steam.N

Johan,  zeer herkenbaar !
Zou ik beter ook eens doen.
Hopelijk geraak je er snel door, en krijg je alles mooi op een rijtje.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Misschien moet ik ook maar eens even vaarwel zeggen. Veel is er tegenwoordig toch niet meer te beleven hier. Irritaties, blote madammen en receptjes kan ik in het echte leven ook wel zien. Wel jammer van die enkele draadjes die wel de moeite waard zijn.
Ach ja, tot de volgende!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel

We zullen je missen Johan,
Wees niet bang,het gezegde "uit het oog,uit het hart" is hier niet van toepassing!

;)

Huugooke

Eigenlijk nog zo geen slecht gedacht. Binnenkort heb ik toch wat anders aan mijne kop. En ne mens verkwist hier toch veel tijd eigenlijk, aan onnozele praat en ambras. :(
Die me nodig heeft kan me mailen. (op mijn google dan)
Nu die link van mijn bureaublad halen en hopen dat ik het kan volhouden.
PS :En nog goed voor mijne portemonnee ook. ;)

Gerolf

Citaat van: Havoc op 11 november 2013, 12:24:57 PM
Dus een winterslaap op het forum. Tot in de lente.
Misschien vroeger als ik er snel uitkom :D

Niet overslapen, hé  ;)
Tot ziens, man !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Niet vergeten om op tijd terug wakker te worden he. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Catje

En dan straks in het mooie voorjaar uitgerust en wel terugkeren op dit mooie forum.

Tot later, ;)
Willy 

factageklerk

Ik ga ook het voorbeeld van Havoc en Jurgen volgen. Ik ga het ook voor bekeken houden. Ik wens jullie nog veel plezier toe met de hobby
 

Steam.N

Oei, Joris !
Zo'n drastische beslissing !

Hopelijk gaat het met jezelf goed, en zien we je binnen een tijdje hier nog terug.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Eerlijk gezegd denk ik daar soms ook aan, gewoon even los van al die treinen en terug meer skaten en andere zaken, maar telkens betrap ik mezelf weer ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan