Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Winkelpand(en) in H0

Gestart door Cord, 06 oktober 2013, 19:54:40 PM

Welk interieur op zolder?

Een interieur met kunstschilder en naaktmodel(len)?
Een interieur met kunstschilder en een braaf stilleven?
Een interieur van een zolder met dozen en oude rommel?
Het interieur van een student (m/v)?

Cord

Ik geloof niet dat ik het overal voor zou gebruiken.


Maar voor dit door dingen...


Foto's: VectorCut
...is het toch wel wat.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

janieburton

Citaat van: Cord op 24 januari 2014, 22:57:53 PM
Ik geloof niet dat ik het overal voor zou gebruiken.


Maar voor dit door dingen...


Foto's: VectorCut
...is het toch wel wat.

Hallo Kroket!!!!!! Heb je dat zelf gemaakt(die hamburgers en die radiator) of aangekocht?
 

Cord

Nee (nog) niet.  :)
Wèl gereedschap voor mijn garage besteld bij www.vectorcut.com, die gast maakt werkelijk te gekke dingen in 1:87.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

marc goovaerts

#108
Er staan ook interessante wheatheringtips op die site.
Wat me helemaal verbaasd, is het feit dat hij met de laser voor heel wat zaken (zoals bovenstaande radiator) er in slaagt om afgeronde voorwerpen met delaser te realiseren. Ik heb altijd gedacht dat je slechts met paralelle vlakken (een beetje zoals etsen, maar ook met meer lagen) kon werken ?

Lasersnijders, enig idee ?

Dirky

Paul kan dat mijn gedacht ook gekke dingen hoor!  ;)

Kautenbach

....bekijk dit niet Karmeliet in uw hand...honger :-\ :'( :'( :'( :'( :'( :D ;D




>:(

damn,, heb ik... maar, prachtig gemaakt ;)

Catje

Schitterende details, vooral dat ze zo een klein spul nog op schaal kunnen namaken. ???

gr.
Willy

Cord

Nou met een lasercutter gaat dat dus wèl. Alhoewel, ik moet eerlijk zeggen dat Preiser ook bijzonder knap werk levert.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

WAJ Janse

Citaat van: Thommy op 24 januari 2014, 22:44:04 PM
dat vectorcut gedoe intrigeert me... wil zeker eens foto's zien eenmaal je dat hebt. (zit ook al ff te twijfelen om zo'n dingen te kopen, maarja...)

Ik overweeg serieus om bij Vectorcut  een en ander te bestellen. Wellicht iets om gezamenlijk te doen?
Wim
 

Cord

Zou ik met plezier doen, alleen heb ik al wat besteld. Bovendien rekent-ie geen verzendkosten, ik geloof boven de $15,-. Met een paar setjes zit je daar al gauw aan... verzending van daar naar hier duurt wèl tien dagen.
Zou gauw het spul gearriveerd is laat ik het natuurlijk weten.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

WAJ Janse

Da's goed Cord,  ik ben wel benieuwd naar de rest.
 

Cord

Om de draad maar weer op te pikken ben ik nog even verder gegaan met vullen van mijn garage:


Er was nog niet echt een linkermuur.


Nog niet alles staat erin, maar als dat gedaan is dan kan ik verder gaan met meer rotzooi op de vloer.


Zoals aan de zijkant van het pand.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Ziet er echt goed uit! behalve voor die beroeste dingen. ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Cord

Citaat van: LS Models op 29 januari 2014, 21:32:17 PM
Ziet er echt goed uit! behalve voor die beroeste dingen. ::)
Die dingen met roest krijgen nog gezelschap van meer rotzooi met roest en als er dan nog een vies verfje overheen komt, dan gaat het vast een stuk beter.  ;)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing