Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Tja, Adrie. Hij amuseert zich met fotografie en fotobewerking. Ik met het bouwen van de baan  :).
Wel leuk dat beide elkaar kunnen aanvullen. Vooral omdat het een idee geeft wat de achtergrond moet worden.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

krispy

Prachtig gewoon
Dat budje met de sterrehemel , prachtig gewoon
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Metpetergaathetbeter

die met die berg lijkt mij het meest geslaagd enkel diende de voorgrond wat (meer)bijbelicht te worden. O f hing er net zo'n grote donkere wolk boven die plek  ;)

ACFI

ziet er al goed uit. Nog een beetje photoshop om de belichting meer gelijkmatig te maken en het is net echt.

ACFI

SuSke

Mooie foto's. En die achtergronden doen je baan alle eer aan. Laat het fotoshoppen aan je broer als die daar veel meer in bedreven is.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Bedankt mannen. Ik geef jullie commentaren aan hem door.

Citaat van: SuSke op 08 april 2022, 00:37:03 AM
Mooie foto's. En die achtergronden doen je baan alle eer aan. Laat het fotoshoppen aan je broer als die daar veel meer in bedreven is.

Gaan we zeker doen. Hij is ook nog maar aan het experimenteren maar ieders zijn hobby hé. Ik bouw liever dan heel de tijd aan het scherm te zitten. Ik zit sowieso al de hele week voor een muur van schermen voor het tekenen van plannen, het maken van planningen, dossiers, ... Dan ben je blij eens van dat scherm weg te zijn  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 april 2022, 22:03:52 PM
die met die berg lijkt mij het meest geslaagd enkel diende de voorgrond wat (meer)bijbelicht te worden. O f hing er net zo'n grote donkere wolk boven die plek  ;)

Tja, die wolk hé. Net op het moment dat er een foto getrokken werd  ;D.
Het is wel iets om mee te nemen wanneer ik de reële achtergrond ga laten maken. Bedankt.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

mahtoska1

Knappe baan, Koen!

Ik vind de achtergrond wel geslaagd.

Koen

Citaat van: mahtoska1 op 10 april 2022, 13:48:24 PM
Knappe baan, Koen!

Ik vind de achtergrond wel geslaagd.

Bedankt Pieter. Langzaam aan begint de baan vorm te krijgen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

3rail

Erg mooie foto's.

Op naar de nieuwe update.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Koen

Citaat van: 3rail link=topic =18568.msg490721#msg490721 date=1649663093
Erg mooie foto's.

Op naar de nieuwe update.

Edward.

Bedankt Edward.
Zoals gewoonlijk zal dit nog wel enige tijd vergen. Te weinig tijd en energie zijn niet zo bevordelijk om snel vooruit te gaan  ::).
Maar als het de moeite is, zal ik een nieuwe update plaatsen  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

Gaaf, met die achtergrond,  eigen collectie?

Koen

Citaat van: Kautenbach op 12 april 2022, 07:54:35 AM
Gaaf, met die achtergrond,  eigen collectie?

Inderdaad. Mijn nieuwste aanwinsten  :).


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Prachtig, Koen!  Benieuwd om het met eigen ogen te zien.  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Citaat van: Steam.N op 13 april 2022, 10:07:37 AM
Prachtig, Koen!  Benieuwd om het met eigen ogen te zien.  ;)

Bedankt Jean.
Je weet mij wonen hé. Je bent altijd welkom.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren