Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Bedankt voor de complimenten.

;D  ;D  ;D
Nooit te oud om te leren

Koen

Vandaag nog even tijd gevonden om eens aan mijn baan te werken. Na alles af te dekken, heb ik de vervuiling aangebracht op het ballastbed.
De verdere afwerking moet nog gebeuren maar toch even een kleine impressie. Voor mij is dit gedeelte altijd een hachelijke ondernemening. Meestal zit de schrik er in dat de vervuiling niet goed is. Maar wie niet waagt, die niet wint  :).

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr


Nooit te oud om te leren

ERVIN

Knap Koen , kleuren zijn goed gelukt , direct een heel ander beeld. ;)

mahtoska1

Dat is mooi hoekje.

Koen

Bedankt Erwin en Pieter.
Nu nog het middelste deel van het spoor van "vet" voorzien maar daarvoor dient de verf goed uitgedroogd te zijn.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren


krisds

prachtig werk, het ziet er geweldig goed uit.

doomslu

Het vervuilen is goed gelukt.
Mooi stukje baan!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Bedankt iedereen.
Ik heb het gevoel dat het "vervuilen" stilaan begint te verbeteren. Maar net zoals alles baart oefening kunst.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Pierre

De schrik is ongegrond geweest Koen. Het is gewoon prachtig geworden. ;)
Groet Pierre.


Michiel

Het is prachtig, Koen. Wat ook mooi is, is de plaats en ruimte dat je geeft aan alles, opdat het rustig en evenwichtig overkomt. Erg mooi om naar te kijken.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Bedankt Pierre & Michiel.

@Michiel,
Dat was de opzet van mijn baan. Eenvoudig houden en niet te overweldigend. Less is more?


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Mooi werk geleverd Koen.

de 1ste tap is gezet, de 3de ga je doen.

Citaat van: Koen op 11 januari 2018, 22:08:52 PM
Bedankt Erwin en Pieter.
Nu nog het middelste deel van het spoor van "vet" voorzien maar daarvoor dient de verf goed uitgedroogd te zijn.

Groetjes,
Koen

De 2de is het lichtjes verweren van de dwarsliggers met een zachte lichtgrijze dry brush :-)

20161004_232211 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Bedankt voor de tip, Frans.
Ik ga dit weekend dit uitproberen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

De tip van Frans indachtig, heb ik het spoor verweerd. Onderstaande foto geeft het resultaat weer.

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren