Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

dieselfreak

Citaat van: SuSke op 03 juli 2014, 10:35:56 AM
En dat ze wachten tot deze verkocht zijn alvorens hun nieuwe stel aan te bieden.

Misschien ook wel belangrijk :)

Idd, dat is misschien wel het belangrijkste!
MC

janieburton

Citaat van: SuSke op 03 juli 2014, 10:35:56 AM
En dat ze wachten tot deze verkocht zijn alvorens hun nieuwe stel aan te bieden.

Misschien ook wel belangrijk :)

Dit is ook belangrijk maar bewijst dat men werkt met het systeem wat binnenkomt aan inkomsten gaat naar de nieuwe productie ttz er is geen financiële reserve.

Al bij al alle respect voor deze mensen die alle moeite doen om ons te voorzien van mooie 2tjes.

Als we ooit hadden moeten wachten op Marklin, Fleischmann, Roco, Trix, Jouef, Lima en Rivarossi dan hadden we nooit 2tjes op onze baan kunnen laten rijden

bekie

Citeer
He Luc heb je ook een vertaling? Ben Hollander en die spreken niet alle talen. 

De vereniging is uit Edingen/Enghien. Een regio, waar de "oudere generaties" nog beide talen begrijpen en of spreken.
Mail maar naar hen! er zal zeker een antwoord in het Nederlands volgen. Misschien niet onberispelijk, maar zeker begrijpbaar.

mark7758

Citaat van: bekie op 03 juli 2014, 17:08:15 PM
Citeer
He Luc heb je ook een vertaling? Ben Hollander en die spreken niet alle talen. 

De vereniging is uit Edingen/Enghien. Een regio, waar de "oudere generaties" nog beide talen begrijpen en of spreken.
Mail maar naar hen! er zal zeker een antwoord in het Nederlands volgen. Misschien niet onberispelijk, maar zeker begrijpbaar.
Wees gerust. Ik spreek en lees mijn talen. Maar sommige andere niet. Vandaar de vraag.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Huugooke

Excuus voor mijn onwetendheid, maar die AR van de buurtspoorwegen, is die gemotoriseerd?

PS:En die AM's, zijn dat die blauwe?

bekie

Die AR is niet bij dit onderwerp en bij deze vereniging. De nmvb en sncv. Materialen worden door Saroulmapoul geproduceerd.
Zie zijn website. Zelfde opmerking over taal  ;) Nederlands geen probleem.

Ja, die is gemotoriseerd op gelijkstroom analoog.

Zie een ander draadje.

Huugooke

Ik sta hier terechtgewezen! Mijn excuses!

Huugooke

Maar geef toe dat het wat verwarrend is geworden  ;)

mark7758

Terug naar het model.
(Zodra er een versie is in rood onder de graffiti zonder pantograven ga ik er over nadenken.)
Ik rij met dieseltreinen en een slooptransportje is wel te doen. Maar het blijft een mooi stel.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

dieselfreak

Ik zit dan weer geduldig te wachten op een groen stel in Tijdperk 3 toen ze nog in volle glorie waren, voorzien van twee pantografen en geheel graffitivrij. En zo heeft iedereen zijn wensen en verlangens.
MC

Huugooke

Citaat van: dieselfreak op 04 juli 2014, 13:36:27 PM
Ik zit dan weer geduldig te wachten op een groen stel in Tijdperk 3 toen ze nog in volle glorie waren, voorzien van twee pantografen en geheel graffitivrij. En zo heeft iedereen zijn wensen en verlangens.
Ikkenook

dieselfreak

Mooi, toch al twee liefhebbers van het groene en graffitiloze tijdperk van de NMBS, maar er zijn er ongetwijfeld nog meer.
MC

doomslu

Citaat van: dieselfreak op 04 juli 2014, 20:59:42 PM
Mooi, toch al twee liefhebbers van het groene en graffitiloze tijdperk van de NMBS, maar er zijn er ongetwijfeld nog meer.
Waar zitten die andere twee?  ::)  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

bekie

Een groene kan me ook bekoren.

CiteerGeplaatst door: Huugooke

Ik sta hier terechtgewezen! Mijn excuses!
Gisteren snel moeten reageren. Niet kwaad bedoeld.