Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

mivc057

De groene en bordeau's komen zeker terug maar in welke volgorde wisten de initiatiefnemers nog niet te zeggen. We zien wel zeker. Het is al een hele prestatie om ze terug op de markt te brengen.

ward

Wanneer was de volgende beurs gepland waar deze stelletjes afgehaald konden worden?
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

Volgens hun website is dit de kalender:

2014
Salle Acacia dans le Parc d'Enghien à 7850 Enghien - Entré libre suivre les panneaux "Brocante"
12 janvier
16 février
9 mars
30 mars
27 avril
11 mai
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ward

Vandaag m'n stelletje gaan afhalen in Edingen..
Supergelukkig mee, prachtige afwerking van het stel en vriendelijke ontvangst.
Vermoedelijk tegen de zomer zouden er dan ook specifieke souddecoders te verkrijgen zijn.

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ThomSten

Op http://www.railtrack.be/index.php?id=news&setlang=fr staat het: het volgende model wordt de 777 in het groen. Met groen of grijs dak, dat is de vraag...

mvdr1

Is dit stelletje nog steeds verkrijgbaar, of is het uitverkocht en enkel nog beschikbaar voor mensen die op voorhand bestelden ?

Mvg

Marc

SNCB-SBB fan

doomslu

Citaat van: mvdr1 op 30 juni 2014, 21:35:53 PM
Is dit stelletje nog steeds verkrijgbaar, of is het uitverkocht en enkel nog beschikbaar voor mensen die op voorhand bestelden ?

Mvg

Marc
Marc, op de website (zie link hierboven) staat: Pas encore de réservation d'ouverte nous vous tiendrons au courant au fur et à mesure de l'avancement sur www.jocadis.eu

Geduld dus.  ;)

mvdr1

Beste

Ik formuleerde mijn vraag niet echt duidelijk.
Bedoelde eigenlijk of het Inter City stelletje (moderne kleuren) nog beschikbaar zou zijn in DC= ?

Mvg

Marc

[/quote]Marc, op de website (zie link hierboven) staat: Pas encore de réservation d'ouverte nous vous tiendrons au courant au fur et à mesure de l'avancement sur www.jocadis.eu

Geduld dus.  ;)
[/quote]
SNCB-SBB fan

bekie

Een mailtje sturen.
Misschien staat hun vertegenwooridger wel ergens op een treintjesbeurs. Heb mijn versie met sleper in Blankenberge kunnen aanschaffen. Was niet voorzien op budget en dus ferme hap uit mijn voorbehouden budget.

mvdr1

Thanks
Zal ik doen !
Mvg
Marc

Een mailtje sturen.
Misschien staat hun vertegenwooridger wel ergens op een treintjesbeurs. Heb mijn versie met sleper in Blankenberge kunnen aanschaffen. Was niet voorzien op budget en dus ferme hap uit mijn voorbehouden budget.
[/quote]
SNCB-SBB fan

doomslu

Ik lees net dit op het TMM-forum:

Bonjour.

Juste pour signaler avant de sortir notre nouveau modèle qu'il nous restent encore quelques AM Jocadis n° 987 à vendre (le dernier modèle sorti)
DC = 375 €
DCC & AC = 415 €
Frais d'expédition sécurisé + 10 €
Remise sur des bourses ou expo = gratuit mais pour cela il faut allez voir notre calendrier sur www.railtrack.be
Elles peuvent être commandées sur order@railtrack.be

Bien à vous.

Asbl Rail-Track Team

mark7758

He Luc heb je ook een vertaling? Ben Hollander en die spreken niet alle talen.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Bolje

Citaat van: mark7758 op 03 juli 2014, 07:25:31 AM
Ben Hollander en die spreken niet alle talen.  8)

LOL  ;D ;D ;D

Is ook niet nodig.
Enkel nederlands en frans.  ;)
Vele groeten,
Ronald

dieselfreak

Mijn kennis van de Franse taal is ook grosso modo nihil maar vrij vertaald is de kern van de boodschap dat er nog enkele Jocadis stelletjes van de City-rail (AM nr. 987) verkrijgbaar zijn aan deze prijzen:
DC = 375 €
DCC & AC = 415 €
MC

SuSke

En dat ze wachten tot deze verkocht zijn alvorens hun nieuwe stel aan te bieden.

Misschien ook wel belangrijk :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.