Nieuws:

Nu in MSM 251 PRAKTIJK: Zelfbouw van briketten voor de stoomlocomotief * Een Railpool-TRAXX in een Lineas-jasje * Een trein voor de staalindustrie

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

ward

Praktijken beginnen sterk op die van apple te lijken..
" het verkoopt toch.. "
Akkoord, zo'n project op poten stellen vraagt tijd & moeite..
Geen enkel probleem mee, al was het uit ervaring gezien dat het niet gemakkelijk is..
Maar meer dan een week om een mailtje te beantwoorden met een rekeningnummer, en bevestiging dat het model gereserveerd is;
daar heb ik wat moeite mee..  ???
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

deurenkletser

Ik heb hier nog steeds geen reactie ontvangen. Noch via mail, noch via PB van forumlid 'rgp'.

Michael

Het meest vervelende in dit hele verhaal vind ik, is als je zo'n tweetje wilt hebben je dat allemaal maar als zoete koek moet slikken, vind het echt jammer dat ik zo'n stel niet heb, maar ben blij dat ik dat nu niet besteld heb.
Als het in de toekomst beter en vlotter gaat, wie weet.
Eén troost, ze zijn niet de enige die zolang wachten met reageren over de mail.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bellejt

alles heel mooi maar owee als er wat mis is met het stel.Verkoop via mail en afname in een cafe.Blij met het initiatief maar stel mij grote vragen naar de toekomst toe.Wou graag ook zo'n stelletje maar dan in andere omstandigheden.Vind het persoonlijk heel denigrerend naar Andre Witmeur toe.Waar de man gans zijn leven heeft ingestoken wordt nu tot een cafeprodukt herleid.Was er echt geen andere mogelijkheid ? Ik haal mij hiermee mss wel wat op de hals maar iemand moet de gedachten op het internet zetten.No hard feelings.

Rangeerduivel

Waar is de tijd dat winkeliers/verkopers hun klanten nog respecteerden,ervoor in de weer waren en er alles aan deden om hun waar aan de man te brengen!
JA JOHNNY,ZOALS ANDRE WITMEUR INDERDAAD!!
Zulke mensen WERKTEN zich rijk,en dat was hen van harte gegund.

Nu is de klant,in plaats van koning,alleen nog maar "iets",dat men aanspreekt als het echt niet anders meer kan,en zeker als hij moet betalen,want het draait alleen maar om zijn geld!
EN NU ZULLEN ZE WEER KWAAD ZIJN OP MIJ?MAAR TOCH IS HET ZO!!! hahahahahahaaa!
;D  ;)

doomslu

Geef die mensen toch even de tijd om alles op zijn poten zetten.  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Hallo,

Er wordt hier nogal hard geschoten, maar ik stel vast dat velen te "dom" zijn om te lezen.

Het gaat hier om vooral één man die er voor zorgt dat er opnieuw een oplage komt, die ook op zoek is naar een lokaal voor de vereniging en om in de toekomst een betere verkoopsomstandigheid te kunnen hebben.  Ik heb het allemaal al eens geschreven, maar lezen is te moeilijk.

Jullie moeten er geen kopen, dan kunnen jullie binnenkort weer janken dat ge geen hebt.

Allez blijft maar achter jullie pc'ke, meerwaarde creeeren zit er toch niet in.

Roland >:( >:( >:(

rgp

Deurenkletser,

je hebt PM

Roland

rgp

bellejt

aan RGP : beleefdheid is ook niet uw sterkste eigenschap.Niemand valt iemand aan en zeker niet de initiatiefnemer.We stellen enkel een rare manier vast van verder afhandelen en nergens is info te vinden hoe het verder moet bij defekten aan het stel.
Daarom hoeven we nog niet uitgemaakt te worden voor "dommeriken".
Meteen maar dit gemeld aan de moderatoren want dit zijn we hier niet gewoon.Elkaar uitmaken is het laatste wat er in een beschaafde maatschappij thuishoort.Mss mag dit op een ander forum wel ,maar hier is dit eigenlijk misplaatst.

Michael

Citaat van: Michael op 30 november 2013, 08:12:51 AM
Ik zou graag zo'n stel kopen, maar daarvoor 2 keer 600 km rijden, dat wordt wel een erg duur modelletje zo. Nu hebben ze slechts een beperkt aantal, en zal dus wel snel uitverkocht zijn, maar je bestrijkt zo maar een klein afzet gebied op deze manier.

Erg jammer.

Wel dezen "dommerik" sluit zich wel volledig bij Johnny aan, tuurlijk moet je de mensen de tijd laten om zoiets te regelen, maar ik zou dat in een andere volgorde doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik juich alleen maar toe dat er tweejtes van Jocadis op de markt komen, veel te mooi en nostalgisch om ze nooit meer te kunnen kopen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

rgp

Johnny,

Meld het aan de moderatoren: doen wat je niet laten kunt.
Beleefdheid ?  Bekijk uw eigen mail eens."Vind het persoonlijk heel denigrerend naar Andre Witmeur toe" aan het adres van de initiatiefnmer.

Wat heb ik nu al gelezen.  600km is te ver, methode van verkoop is eigenaardig.

Wat heb ik niet gelezen: "Is er iemand in mijn buurt met wie ik kan meerijden die naar Woluwe gaat ?"  "Is er iemand die voor mij een stel wilt bestellen?"

Aan diegene die mij PM gestuurd hebben, heb ik de coordinaten van de persoon in kwestie voor de bestelling !

Roland

Martin Welberg

Citeermethode van verkoop is eigenaardig.

Lezen is blijkbaar ook niet jouw sterkste punt...

deurenkletser

Bedankt rgp. Mijn tweetje is besteld :)

doomslu

Rechtstreeks van de initiatiefnemer, nog eens alle info op een rijtje :

Alle mails werden beantwoord.
Indien je geen antwoord krijgt betekent dit dus dat er iets is mis gelopen.
Gebruik op dit ogenblik NIET het contactformulier op de website. Er is hiermee een probleem waaraan gewerkt wordt.
Hoe dan wel? Stuur een mail naar: order@railtrack.be en er zal met u contact worden opgenomen.

Stuur geen voorschot via een bankoverschrijving als daar niet om gevraagd wordt.

Zaterdag 14 en zondag 15 december is er een verkoop in Enghien, rechtover het station, tussen 11 en 16 uur. Dit gaat door in het zaaltje van het café "Taverne Chouette est la Vie". Naast de AM's zullen er ook boeken te koop zijn en worden enkele toekomstige realisaties getoond.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *