Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

factageklerk

Citaat van: ToThePoint op 28 november 2013, 12:14:26 PM
Citaat van: rgp op 27 november 2013, 16:15:36 PM

Ik begrijp een paar dingen niet.
Moet ik nu naar woluwe op 1/12 om daar een voorschot te betalen ?
Om dan 2 weken later af te halen ?
Rare manier van zaken doen, maar ja wie ben ik nu weer ?

De website is aangepast ondertussen. Maar nu blijkt dat je precies alleen kan reserveren  en het voorschot betalen op hun stand in Woluwe. Ik kom daar nooit, en op m'n mail om een model te reserveren krijg ik geen antwoord. :(

stefan

idem ik heb al 3 mails gestuurd en nog altijd geen antwoord na 2 weken. En op mijn pm op het franstalige forum bij de betreffende persoon krijg ik ook al geen antwoord. Als ze zo zaken gaan doen ziet het er uit.

Rangeerduivel

Lijkt mij ook nogal raar,voorschot betalen en 2 weken daarna uitleveren...
Gaan ze op 2 weken tijd die stelletjes fabriceren en leveren?
Zijn ze nu reeds afgewerkt,waarom dan niet direkt verkopen,zonder voorschot,maar boter bij de vis!

Ik durf er veel op verwedden,ééns het voorschot betaald zal het laaaaaaaaaaaang wachten zijn op uitlevering!
Ja,het is volgende week Sinterklaas,maar ik geloof er niet (meer) in :-\

;)

rgp

Rangeerduivel en alle anderen,

Doe de moeite om mijn vorige post RUSTIG en BEGRIJPEND te lezen.

De stellen zijn al geproduceerd en geleverd bij de verantwoordelijke van Rail trac.  Deze gaat ze één voor één uittesten (150stuks).  (Of wil je liever en model dat niet rijdt en vijf jaar later nog niet deftig rijdt >:()

Op 1 december kun je op de beurs in Woluwe een exemplaar bestellen, mits betaling van een voorschot van 100 euro (dan ben je zeker er één te hebben) Op dat ogenblik zijn ze dus nog niet allemaal getest (gebeurt na de uren van de verantwoordelijke) De verantwoordelijke staat rechtover de "Quick"

Op 14 en 15/12 kun je je bestelde exemplaar dan afhalen en het saldo betalen in een herberg "Chouette est la vie" rechtover het station van Edingen Tegelijkertijd wordt daar ook de rest van JOCADIS (boeken, plannen,  NMVB materieel ...) te koop aangeboden.

Ge kunt natuurlijk ook direct naar Edingen rijden, maar dan loop je het risico er geen meer te hebben.

Dus het duurt maximaal nog 14 dagen en dat is idd raar, Gewoonlijk mooet je maanden en jaren wachten op een aangekondigd model  ::)

Roland

Oh by the way, jullie hadden zelf het initiatief kunnen nemen en de mallen opkopen en een reeks laten produceren, he.

factageklerk

Citaat van: rgp op 29 november 2013, 13:07:07 PM
Rangeerduivel en alle anderen,

Doe de moeite om mijn vorige post RUSTIG en BEGRIJPEND te lezen.

Roland ,

Dat heb ik gedaan , de manier van leveren daar heb ik geen probleem mee. Maar ik wil graag een model reserveren en wil het voorschot met een bankoverschrijving storten en dan het model in Edingen gaan halen. Maar men mag toch wel hun klanten die een mailtje sturen om te bestellen eens terug antwoorden per mail

LockyLuke

Citaat van: stefan op 29 november 2013, 12:45:31 PM

idem ik heb al 3 mails gestuurd en nog altijd geen antwoord na 2 weken. En op mijn pm op het franstalige forum bij de betreffende persoon krijg ik ook al geen antwoord. Als ze zo zaken gaan doen ziet het er uit.

en wat als er dan iets aan is.?.?
geen antwoorden op m'n mails en terug naar ' café  ::) :-[ ???

rgp

Joris,

De verantwoordelijke heeft mij ook gezegd dat er de laatste tijd nogal wat problemen zijn met het het internet in de streek waar hij woont, maar ik bel hem nog wel.

Bart,

Als er iets aan is ?  Dan doe je hetzelfde als bij andere modelbouwwinkels: teruggaan.

Roland

ToThePoint

@rgp

U kent de verantwoordelijke in kwestie blijkbaar.
Hier een C/P van de verantwoordelijke zijn antwoord.

" Bijnaa meer info en mogelijkheten van een voorschot te betalen op onze site.
Geen probleem voor u, u ben op onze lijst voor een AM 987. "

Nog steeds geen optie voor het betalen van het voorschot op de site. Of ik heb het niet gezien ?
Kan u de verantwoordelijke vragen of we nu naar Woluwe moeten zondag svp ?
Ik kan begrijpen dat we hier een taal barrière hebben.
Ik spreek wel Frans, maar zo gedetailleerd ben ik er nu ook weer niet in.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

Citaat van: factageklerk op 29 november 2013, 12:28:32 PM
Citaat van: ToThePoint op 28 november 2013, 12:14:26 PM
Citaat van: rgp op 27 november 2013, 16:15:36 PM

Ik begrijp een paar dingen niet.
Moet ik nu naar woluwe op 1/12 om daar een voorschot te betalen ?
Om dan 2 weken later af te halen ?
Rare manier van zaken doen, maar ja wie ben ik nu weer ?

De website is aangepast ondertussen. Maar nu blijkt dat je precies alleen kan reserveren  en het voorschot betalen op hun stand in Woluwe. Ik kom daar nooit, en op m'n mail om een model te reserveren krijg ik geen antwoord. :(

Ik zou ook bij god niet weten waar dat is.
Ben er nog nooit geweest.
Heen en terug is voor mij 200km.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ward

Ik heb daarstraks ook een mail gestuurd, maar geen idee of die wel is aangekomen?
Via de site het contact formulier ingevuld en direct terug op de hoofdpagina terecht gekomen..
Voor mij is het ook wel even te ver om even naar Woluwe te rijden voor juist het voorschot te betalen..  :-\
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Maarten

wel jammer, voor een Nederlander zonder auto wordt het wel heel erg moeilijk om te overwegen dit mooie model te kopen  :)

Jammer maar helaas.
met de groeten van Maarten

rgp

Aan allen,

Ik heb mijn bericht van 28/11 13.07.07 aangepast.

Ik heb gisteren om 19u met de verantwoordelijke gebeld: hij had alle mails toen beantwoord en verzekerde mij dat er geen onbeantwoorde mails meer in zijn "inbox" zaten.  Zijn gesproken Nederlands is goed, met schrijven is het wel minder.

Voorschot betalen kan in Woluwe.

Ter info: de verantwoordelijke meldde mij dat bij de eerste twee AM die hi gecontroleerd had, er één niet naar behoren functioneerde.  Ik weet dat je hieruit niet moet besluiten dat 50% van de AM een probleem geeft, maar wel dat een eindcontrole nodig is, des te meer dat het het eerste model is dat via hem aan de man/vrouw wordt gebracht.

Roland

Michael

Ik zou graag zo'n stel kopen, maar daarvoor 2 keer 600 km rijden, dat wordt wel een erg duur modelletje zo. Nu hebben ze slechts een beperkt aantal, en zal dus wel snel uitverkocht zijn, maar je bestrijkt zo maar een klein afzet gebied op deze manier.

Erg jammer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

factageklerk

Citaat van: rgp op 30 november 2013, 08:07:02 AM
Aan allen,

Ik heb mijn bericht van 28/11 13.07.07 aangepast.

Ik heb gisteren om 19u met de verantwoordelijke gebeld: hij had alle mails toen beantwoord en verzekerde mij dat er geen onbeantwoorde mails meer in zijn "inbox" zaten.  Zijn gesproken Nederlands is goed, met schrijven is het wel minder.

Roland

Roland,

Ik heb nog eens een mail gestuurd via hun website

Ik heb helaas nog steeds geen antwoord ontvangen. Kan u mij via PM de contactgegevens van deze man bezorgen zodat ik het nog eens opnieuw kan proberen om een model te bestellen.

rgp