Nieuws:

Nu in MSM 251 PRAKTIJK: Zelfbouw van briketten voor de stoomlocomotief * Een Railpool-TRAXX in een Lineas-jasje * Een trein voor de staalindustrie

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

Anarchy

De prijzen van de Jocadis CityRail waren ongeveer 375€ (DC analoog) en 415€ (AC digitaal). Voor de nieuwe post-Jocadis versies zou dat dan rond de 405€/445€ schommelen. Dat begint al serieus op te lopen voor een tweeledig stel.

janieburton

Citaat van: Anarchy op 14 november 2013, 10:35:08 AM
De prijzen van de Jocadis CityRail waren ongeveer 375€ (DC analoog) en 415€ (AC digitaal). Voor de nieuwe post-Jocadis versies zou dat dan rond de 405€/445€ schommelen. Dat begint al serieus op te lopen voor een tweeledig stel.

Wanneer zou is de Post versie voorzien?

krispy

In elk geval waren ze vandaag nog niet te koop in Woluwe , ben der speciaal voor naar daar gereden en niks :-X

Volgende beurs in woluwe is op 1 december , hoopelijk dan meer succes

Voor wie intresse heeft in een AC versie  , de verkooper uit  Limburg heeft twee City rails AC liggen.  ::)

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

ward

en wie is de verkoper uit limburg?
Pm mag ook..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ToThePoint

Citaat van: krispy op 17 november 2013, 20:55:11 PM
In elk geval waren ze vandaag nog niet te koop in Woluwe , ben der speciaal voor naar daar gereden en niks :-X

Volgende beurs in woluwe is op 1 december , hoopelijk dan meer succes

Voor wie intresse heeft in een AC versie  , de verkooper uit  Limburg heeft twee City rails AC liggen.  ::)

Was dat ook van plan en had nog geen antwoord gekregen van die dat de overname gedaan heeft.
Had besloten dan maar niet te gaan en god zij dank heb ik goed beslist.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

krispy

Citaat van: ward op 17 november 2013, 21:06:00 PM
en wie is de verkoper uit limburg?
Pm mag ook..

Geen Reclame maar voor de geintreseerden Olearts

@ admins , indien ongepast , gelieve te verwijderen  ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Johnnytrein

Krispy, kijk eens op zijn website naar de juiste schrijf wijze.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Ook ik ben naar Woluwé geweest gisteren en geen tweetjes gezien,zelfs Peter niet gezien,maar ja,ik zie niet goed...

En het weinige Belgische materiaal dat er lag was nogal prijzig,maar ja,we worden al een beetje verwend met goedkoop(er) okkaziemateriaal in nieuwstaat uit de inmiddels reeds bekende winkel!

;)

ACFI

Hallo,

er is nieuwe informatie op het TMM forume hier: http://forum.trainminiaturemagazine.be/index.php/topic,8612.0.html

En een korte vertaling vind je hier: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19273.0.html

Eventuele vragen: stel ze niet aan mij maar aan Rail-Track. www.railtrack.be

Met vriendelijke groeten,

Steven

factageklerk

Citaat van: ACFI op 21 november 2013, 17:40:19 PM
Hallo,

er is nieuwe informatie op het TMM forume hier: http://forum.trainminiaturemagazine.be/index.php/topic,8612.0.html

En een korte vertaling vind je hier: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19273.0.html

Eventuele vragen: stel ze niet aan mij maar aan Rail-Track. www.railtrack.be

Met vriendelijke groeten,

Steven

Dat laatste heb ik reeds 2 maal gedaan (in het nederlands), 1 keer om meer info te vragen de andere keer om een model te bestellen. Ik krijg gewoonweg geen antwoord terug.  :(

ToThePoint

Ik heb eerst in frans besteld en reactie gekregen.
Omdat ik het niet helemaal verstond heeft de man zijn beste nederlands bovengehaald.
Ik begreep dat ik voor had besteld en een vooraf betaling later kon via de website.
Moest dat anders zijn is me na de nederlandse uitleg ook niet duidelijk.
Ik zie wel wat er gebeurt

rgp

Hallo,

Ik heb met de verantwoordelijke van Rail-Track aan tefel gezeten.

De stellen zijn deze week bij hem en worden stuk per stuk gecontroleerd.

Op de beurs in Woluwe op 1/12 zal een prototype te zien zijn; bestellingen kunnen daar gebueren; een voorschot in cash van 100 euro wordt gevraagd (in cash omdat het niet zeker is dat zijn bancontacta l zal werken)

Op 14 en 15/12 zullen de stellen uitgeleverd worden in een herberg rechtover het station van Edingen, waarook nog een uitverkoop van de winkel van JOCADIS zal gebeuren.

Er zijn 100 stellen in DC analoog en  50 stellen in AC digitaal geproduceerd

Roland

factageklerk

Citaat van: ToThePoint op 27 november 2013, 13:47:12 PM
Ik heb eerst in frans besteld en reactie gekregen.
Omdat ik het niet helemaal verstond heeft de man zijn beste nederlands bovengehaald.
Ik begreep dat ik voor had besteld en een vooraf betaling later kon via de website.
Moest dat anders zijn is me na de nederlandse uitleg ook niet duidelijk.
Ik zie wel wat er gebeurt

Dus het is het beste dat ik in het frans bestel?

janieburton

Citaat van: rgp op 27 november 2013, 16:15:36 PM
Hallo,

Op de beurs in Woluwe op 1/12 zal een prototype te zien zijn; bestellingen kunnen daar gebueren; een voorschot in cash van 100 euro wordt gevraagd (in cash omdat het niet zeker is dat zijn bancontacta l zal werken)

Op 14 en 15/12 zullen de stellen uitgeleverd worden in een herberg rechtover het station van Edingen, waarook nog een uitverkoop van de winkel van JOCADIS zal gebeuren.

Roland

Als ik goed begrijp zal er dan op 14 en 15/12 een uitverkoop worden georganiseerd van de winkel van Jocadis en dit in de herberg(of zaaltje )of is dat op een latere datum voorzien?

ToThePoint

Citaat van: rgp op 27 november 2013, 16:15:36 PM
Hallo,

Roland

Ik begrijp een paar dingen niet.
Moet ik nu naar woluwe op 1/12 om daar een voorschot te betalen ?
Om dan 2 weken later af te halen ?
Rare manier van zaken doen, maar ja wie ben ik nu weer ?