Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

factageklerk

stefan

Hey Roland,

kan je anders naar mij ook die pm sturen want ik heb ook geen antwoord gehad op mijn 3 mails.

alvast bedankt

mvg stefan

ToThePoint

Vanmorgen in Woluwe geweest om het voorschot te betalen.
De man in kwestie zei dat het voorschot ook via de site (vanaf vandaag ?)  of mail voor zijn rekeningnr.
Uitlevering binnen 2 weken te Edingen of de beurs in Januari te woluwe.
Er staan nog modellen in alle kleurstellingen op het programma. Meer op zijn website.
Het volgende model wordt half volgend jaar verwacht als ik niet mis heb gehoord.

Ik heb alle begrip voor hun situatie, in alles dient men ervaring op te doen niet ? maar naar de beurs trekken speciaal voor dat voorschot in de toekomst ? Niet echt meer.
Niet dat de beurs een tegenvaller was, maar omdat ik verschillende dingen kon combineren loonde deze uitstap.
Elke poging om deze uitstap te formuleren doet een afbreuk.
Deze uitstap staat in men geheugen gegrift.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

Citaat van: ToThePoint op 01 december 2013, 14:40:19 PM
...
Deze twee zinnen kan ik niet ontcijferen...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Aan allen,

Heb net mail gekregen van Patrick van Rail-Track:

* 14-15/12/2013: verkoop van de AM's City Rail te Edingen
Men kan nog steeds een bestelling plaatsen via order (at) railtrack.be (niet via contact !)  U krijgt na uw bestelling een bevestigingsmail terug

* 14-15/12/2013 van 11u tot 16u: Afhalen in de taverne "Chouette est la vie". De taverne bevindt zich op de hoek van de "Rue de la station" in Edingen
Prijs: 375 euro (DC analoog) en 415 euro (AC)

Andere data van verkoop kunt u terugvinden op de site www.railtrack.be voor diegene die niet zouden kunnen voorbijkomen.

Op dezelfde dag wordt er te koop aangeboden: boeken en tijdschriften aan weggeefprijzen afkomstig van de winkel JOCADIS, alsook plans, posters, maar .... Op is op!

Ze verwachten ook NMVB materiaal aan te kunnen bieden, maar kunnen nog niet zeggen hetwelke (ze weten nog niet wat ze zullen kunnen krijgen)

Er zal kenbaar gemaakt worden wat de volgende realisaties van railtrack zullen zijn.  Hierbij hoort een nieuw systeem voor Belgische seinen.

Railtrack verzorgt ook de dienst na verkoop van de huidige verkoop alsook van het JOCADIS-materieel uit het verleden.

Roland

Persoonlijke noot: ik zou willen vragen om de mensen achter dit project wat tijd en krediet te gunnen.  Met enkelen hebben ze niet alleen de AM overgenomen maar zijn ze op zoek naar een nieuw lokaal voor hun vzw.  En zoals altijd zijn het slechts enkele die "trekken", de grote hoop zit op de "kar"  ;)

stefan

Men kan nog steeds een bestelling plaatsen via order (at) railtrack.be (niet via contact !)

Wat bedoel je daar mee. Er staat op hun site toch geen order knop.

mvg stefan

dieselfreak

Ik ben in elk geval al blij dat er een nieuwe start is voor het mooie materiaal wat Jocadis gemaakt heeft, ik wacht geduldig op een heruitgave van het groene tweetje, en wie weet wat er in de toekomst nog allemaal (terug) komt. En idd, een dikke pluim voor de initiatiefnemers die het in deze moeilijke tijden aandurven om deze kar te 'trekken.'
MC

Michael

Citaat van: stefan op 01 december 2013, 19:05:25 PM
Men kan nog steeds een bestelling plaatsen via order (at) railtrack.be (niet via contact !)

Wat bedoel je daar mee. Er staat op hun site toch geen order knop.

mvg stefan

Waarschijnlijk mailen naar order (at) railtrack.be waarbij at =@
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bellejt

juist.Staat zo aangegeven op de franstalige broedersite.

evan

Ik heb het stelletje vandaag mogen bewonderen in Woluwe.  Niet mis!!!  :P
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

factageklerk

Citaat van: dieselfreak op 01 december 2013, 19:07:36 PM
Ik ben in elk geval al blij dat er een nieuwe start is voor het mooie materiaal wat Jocadis gemaakt heeft, ik wacht geduldig op een heruitgave van het groene tweetje, en wie weet wat er in de toekomst nog allemaal (terug) komt. En idd, een dikke pluim voor de initiatiefnemers die het in deze moeilijke tijden aandurven om deze kar te 'trekken.'

Ik kan je alleen maar bijtreden , de realisatie's van Jocadis/Dhr. Witmeur zijn gered. Een mooier aandenken is er niet dat deze man zijn producten blijven bestaan. Chapeau voor zij die hun nek uitstaken :).
@ Luc : zou dit misschien een interessant initiatief kunnen zijn voor Modelspoormagazine een groen klassiekje laten produceren als vervolg op die actie met die 5523 van B-Models

stevend

Deze actie wil ik ook wel steunen  ;D

dieselfreak

MC

mark7758

+1 dummy. (Voor achter mijn 5523. Heb geen bovenleiding op mijn baan. :'()
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 01 december 2013, 15:04:36 PM
Citaat van: ToThePoint op 01 december 2013, 14:40:19 PM
...
Deze twee zinnen kan ik niet ontcijferen...  :-\

Luc dat is geen erg.
Ik had eerder een grote afkeer om enkel voor een voorschot naar Woluwe te gaan, net zoals anderen dat hebben.
1) Vroeg opstaan in 't weekend
2) De verplaatsing die ik beschouw als extra kost en de tijd die het vergt.

Door omstandigheden kon ik de verplaatsing met ander zaken combineren zodat ik meer kon leven met het idee ervan.
Niet omdat ik zo nodig een model wens of absoluut dien te bezitten, maar had een vermoeden dat wanneer er slechts 100 DC modellen zijn ik iets moest ondernemen omdat ik geen zin heb om meer dan 700€ te betalen achteraf.
Dankzij het combineren van verschillende zaken is het zelfs zo dat de verplaatsing absoluut geen issue meer is.
Ik heb vandaag een ervaring meegemaakt die de beleving van mijn leven een wending heeft gegeven.
Het is moeilijk om dit exact te omschrijven omdat dit off-topic is en omdat woorden om het eventueel te doen nooit het innerlijke gevoel kunnen omschrijven.
Het is zelfs zo dat Woluwe een aangename aanvulling was op de eerdere ervaring.
Zo ziet men maar dat ondanks dat men een bepaalde afkeer heeft om bepaalde zaken te ondernemen het uiteindelijk zo uitdraait dat die afkeer omdraait en in het niets verdwijnt.
Wat een avontuur was het, met geen pen te beschrijven.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI