Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

vloeken mag dat?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 24 augustus 2013, 23:34:00 PM


ward

In dit geval vind ik van niet  :-X
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Gerolf

Zulke mensen géén aandacht geven, dus ook niet voor hun "kunst"  :-X
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Citaat van: Gerolf op 29 augustus 2013, 09:09:16 AM
Zulke mensen géén aandacht geven, dus ook niet voor hun "kunst"  :-X

Dan is het tegenwoordig wel heel moeilijk om nog foto's te nemen van goederenwagens of van treinen in het algemeen.  :'(
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Zoals je al aanhaalt is het inderdaad dan zeer moeilijk..
Als ik zie wat er soms van materiaal binnenkomt dat VOLLEDIG bespoten is, van boven tot onder :s
Zelfs splinternieuwe desiro's, die nog niet in dienst zijn.. Echt triestig..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Davy

Tja dat hebben we allemaal te danken aan ons apen gerecht dat we hier hebben in Belgie.
En degene die toch worden bestraft komen niet eens opdagen tydens hun werkstraf. Een boete
krijgen ze nie want ze hebben amper 2euro voor e brood :-)

LocoRob

Maar kunnen wel honderden euros uitgeven aan spuitbussen ...  >:( >:( >:(
Greetz,
Robby

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

In een ander draadje had ik het over het rijgedrag van van autobestuurders in een ander land.
imho helpt al dat bestraffen en reglementeren geen zier. Het is en blijft een kwestie van opvoeding, respect voor iemands eigendom en respect voor elkaar.

DelticPower

       Maar kunnen wel honderden euros uitgeven aan spuitbussen ...

Hoi Allemaal, ben toch bang dat er meer gestolen daan betaalde spuitbussen gebruikt worden. In heel veel winkels is het assortiment spuitbussen vermindert, omdat ze sneller verdwenen dan aangevuld konden worden. Experimenten om bij de kassa de sproeikop te verstrekken mislukte ook.

    Het is en blijft een kwestie van opvoeding, respect voor iemands eigendom en respect voor elkaar.

Voorwaar Huugooke, een waarheid als een koe.

Groeten Jan

ward

Citaat van: OlivierV op 17 september 2013, 22:28:02 PM
Dit is anders wel nog ijskoud.

Die rijdt er al een hele tijd mee rond..
Ik ben helemaal tegen grafitti, maar als ik dan
toch eerlijk mag zijn vind ik deze voor één keer niet erg en best wel geslaagd..
Tis een beetje een 'goede' vorm van hun kunst..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Michiel

Het is beter om dit soort smeerlapperij NIET (lees NOOIT) op internet te plaatsen. Die pubers kikken al helemaal wanneer ze hun daad op internet terugvinden. Geef ze niet dat plezier, want ze verdienen eerder een dik pak slaag en gedwongen schoonmaak en herstel van wat ze vernietigd hebben! Grafitti is vernietiging van eigendom en omgevingspollutie dat verloedering en kriminaliteit in de hand werkt!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Michiel, je haalt me de woorden uit de mond. 
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Huugooke

Nu is er één ding dat ik me wel afvraag: dat soort "prestaties" neemt wel even wat tijd in. Is er dan geen bewaking? een stevige omheining...
Of rekent de maatschappij uit dat het al dan niet opkuisen van hun materiaal goedkoper is?
Gemeentebesturen hebben het eindelijk begrepen dat zo vlug mogelijk verwijderen het meest frustrerend is voor de "auteurs"