Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 25 september 2013, 15:16:21 PM


En neeje ik ben eure vent nie, diene tweeden zou'k nog willen overwege.  :P :P :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

sommige hebben toch geluk dat hun vrouw hier nooit komt !  ;D Groeten Peter

Chris de afspraak was zaterdag tss 13.00 eb 13.30

ward

Good Night!














Geintje:



Mvg,
Ward  8)

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

mark7758

Eerste foto is mooi. Zeker als ze treinbestuurder is. Welke maatschappij heeft nu nog zulke dienst kleding? ;D
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dani

foutje in het plaatje ....

Op een motorfiets kan je geen 2 vrouwen mee nemen... tenzij het er eentje is met een zijspan, en een moto met zijspan is niet meteen een babe-magnet....
Een trein daarentegen....  kan je nog uitbreiden.  dus de keuze is simpel : allebei
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

En een motorfiets zonder zijspan is ook al gehelemaal geen babe-magnet. De meeste vrouwen vinden het afschuwelijk om opgevouwen, achterop zo'n krijsbak te moeten zitten wachten tot manlief is uitgeraced...  Mannen trouwens ook.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

mmmm....  denk dat het een beetje afhangt van het type motor. 
Op mijn Yamaha Fazer  zie ik dat inderdaad gebeuren.  Op de andere fiets (GL1500 Goldwing) daarentegen zit "mevrouwtje" lekker comfy. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 26 september 2013, 10:12:08 AM
foutje in het plaatje ....

Op een motorfiets kan je geen 2 vrouwen mee nemen... tenzij het er eentje is met een zijspan, en een moto met zijspan is niet meteen een babe-magnet....
Een trein daarentegen....  kan je nog uitbreiden.  dus de keuze is simpel : allebei

Volledig mee eens!

Rangeerduivel

Citaat van: Michiel op 26 september 2013, 10:33:19 AM
En een motorfiets zonder zijspan is ook al gehelemaal geen babe-magnet. De meeste vrouwen vinden het afschuwelijk om opgevouwen, achterop zo'n krijsbak te moeten zitten wachten tot manlief is uitgeraced...  Mannen trouwens ook.  ;D

Niet mee eens Michiel,

Als je van plan bent om dames mee te nemen,koop je geen krijsbak,maar een komfortabele motor waar mevrouw ook plezier aan heeft.
En je hoeft niet altijd te racen om er plezier aan te beleven,er zijn vele motorrijders die op een deftige manier met de motor rijden,het zijn niet allemaal gekken.
De dame die voor zo'n gek kiest,vergooit haar geluk,en niet alleen op motorvlak...

Grtn
Rudy ;)

Catje

Vanaf wanneer is dat preiserke in de winkels te koop?  :D

Peter

Zelf een Preiser figuurke aanpassen. Er zijn voldoende sets te koop waar je wel een geschikt begin modelletje in vind (zelfs naakte, zwangere, enz. enz.) Je moet altijd proberen de vrouw naar je hand te zetten (lukt meestal niet ;))
Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Citaat van: ward op 26 september 2013, 00:34:43 AM
Good Night!



]

Mvg,
Ward  8)

Weet iemand van welke spoorwegmaatschappij de lok is? Ik gok op iets Oost-Europees.
 

ysbeer

Citaat van: janieburton op 26 september 2013, 13:11:53 PM
Citaat van: ward op 26 september 2013, 00:34:43 AM
Good Night!



]

Mvg,
Ward  8)


Dat is geen lok maar een wagen om in te slapen, of zoiets.
wim

Weet iemand van welke spoorwegmaatschappij de lok is? Ik gok op iets Oost-Europees.

ysbeer

Citaat van: Peter op 26 september 2013, 12:40:59 PM
Zelf een Preiser figuurke aanpassen. Er zijn voldoende sets te koop waar je wel een geschikt begin modelletje in vind (zelfs naakte, zwangere, enz. enz.) Je moet altijd proberen de vrouw naar je hand te zetten (lukt meestal niet ;))

Dat is niet gek een zwangere vrouw,dat is twee mensen voor een preis(ser)
Om een preisser vrouwje te buigen (naar je hand te zetten)moet je ze flink heet maken,dan gaat ze wel krom staan.
Of in een andere houding.

wim

janieburton

#479
Citaat van: ysbeer op 26 september 2013, 22:42:02 PM
Citaat van: janieburton op 26 september 2013, 13:11:53 PM
Citaat van: ward op 26 september 2013, 00:34:43 AM
Good Night!



]

Mvg,
Ward  8)



Dat is geen lok maar een wagen om in te slapen, of zoiets.
wim

Weet iemand van welke spoorwegmaatschappij de lok is? Ik gok op iets Oost-Europees.

Ik denk  van niet, de opstap is typisch voor een locomotief