Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 30 september 2013, 00:13:35 AM
Ze worden hier alsmaar jonger...straks vliegen we allemaal den bak in!!!

Ik maakte me ook die bedenking, Rudy.   Ik keek naar die foto's en dacht ineens   "verdomme die trinetten zijn allemaal jong genoeg om mijn dochters te zijn... Ofwel word ik oud ofwel is dat hier lichtjes aan 't ontsporen".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

mark7758

Als je zulke dochters heb. Wees dan maar voorzichtig. Je kent die modelbouwers. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Koen

Ik heb wel een dochter van deze leeftijd. Gelukkig loopt ze er zo niet bij  :o  :) .


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Huugooke

Ik zie hier ook een tendens dat meer en meer leden kritiek hebben op dit draadje. Ik wil me erbij aansluiten en zelfs vragen aan de moderatoren om het te laten verdwijnen.
Zijsprongetjes zijn al eens plezant, het moet niet altijd over nagels en vijzen gaan, maar voor dit soort foto's zijn er andere sites.
Of is het een truc van de redactie om meer leden aan te trekken? ;D

Havoc

Binnenkort een centerfold in MSM! :D

Zo'n foto nu en dan als het iets leuk bij een draadje brengt is voor mij ok. Maar dit begint er inderdaad over te gaan. Van mij moet het niet verdwijnen, gewoon de "schuldigen" zouden moeten beseffen dat het teveel wordt en ermee stoppen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kautenbach

goed dat de kritiek gewoon zo gespuid wordt op het draadje zelf, ik besef in elk geval dat ik er zelf net zo hard an meedoe en trek bij deze het boetekleed an.. ik zal in elk geval stoppen na deze reactie met het plaatsen hier van mn enigszins "off topic" grapjes hier, geeft wel die diepgang van dit topic beetje weer zoals ik er tegen aan kijk, n korrel zout, ( overigens, draadje wordt toch wel door een ieder bekeken.. .)
een allerlaatste, ik vraag me nu wel af, er zijn idd bladen voor appeteitelijke dames, zijn daar dan ook fora van, en sterker nog, hebben die een babbelhoek met een draadje over (model) treinen  ;D ;D :o

Rangeerduivel


Doe gerust voort jongens,alle negatieve kritiek op dit draadje beschouw je dan maar als grap,
Wie het niet wil/kan zien moet er niet naar kijken! ;D

;)

ceuleer


Koen

We kunnen wel eens lachen en "zotte" uitspraken doen (ook ik heb dit eerder gedaan) maar dit draadje begint een eigen leven te leiden. Bovendien wordt er steeds verder gegaan, ook in andere draadjes (er is zelfs iemand die dit gebruikt in zijn profiel).
Ik ben absoluut niet preuts maar op een forum van modelspoor begint mij dit te storen. Ik denk dat ons forum hoog aangeschreven staat in de modelbouwwereld. Laten we dit zo houden en niet vervallen tot een tweederangs forum.
Beeld je in dat een vreemde ons forum bekijkt. Welke indruk zal deze hebben over ons forum?

Ik stel het misschien vrij scherp maar ik denk dat corrigerende maatregelen nodig zijn. Of zie ik het verkeerd, Luc?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Peter

Volledig mee akkoord, Koen
Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Laten we de leeftijd opkrikken

 

Jurgen

Ik denk dat de titel van dit draadje alles al zegt hé: het spoor is weg, er is enkel nog een model.

Het spoor in dit draadje is al lang zoek. Ik ga niet vertellen dat ik niet van vrouwelijk schoon hou, maar er zijn andere manieren om vrouwelijk schoon te zien.

Ik kom naar dit forum om pareltjes van modelbouw te zien en dat is met momenten soms ver te zoeken tegenwoordig. Ik heb eerder de indruk dat dit forum naar een flauwe moppentrommel aan het afglijden is afgewisseld met enkele personen waarvan de hormonen op hol geslagen zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen een (flauw) grapje, ik zondig daar ook aan, maar trop is te veel zeggen ze hier thuis altijd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

DelticPower

Hallo, ik zag in een cartoon in de Gazet van Antwerpen dat de herfst een moeilijke tijd is voor "oude bokken" omdat de groene blaadjes schaars worden. Laten we dat hier compenseren door toch wat jongere modellen. Anders vervallen we misschien in het oude gezegde van: " oversexte stieren die oude koeien uit de sloot halen".  :D :D

Groeten Jan

ysbeer

#523
Ja ik vind  het jammer dat het afgelopen moet zijn daarom de laatste serie van mij,absolute toppers
Om af te kicken.
Niet voor de mensen die zeggen dat ze hier niet van houden

Alle maal  hele mooie ,naakt,met mooie rondingen,en van onderen fraaie schuiven van verschillend grote
Twee niet te grote buffers,maar geen slappe dingen,echt staal hard.
Ik denk dat een nachtje met deze modellen iedereen zal bevredigen.

Als je dus de kans krijgt kijk er naar en neem er een mee naar bed.
Ter bescherming van de mensen die hier niet tegen kunnen deze link.

http://www.google.nl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=Ji1XYGZ-RipQGM&tbnid=Deq7_SCOKLm_IM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fflickrhivemind.net%2FTags%2Fmodellok%2FRecent&ei=QkpJUvbuEYqH4ASg64HwAw&psig=AFQjCNFQnnGBrQ5cuJO6QaK7iA7B1KrljQ&ust=1380621250329732
wim

ward

Aangezien het hier om de babbelhoek gaat mag het toch ook over niet modelspoor gaan?
Er is tevens ook een babbelhoek 'modelspoor'.
Maar aangezien er teveel commentaar komt op legale postings (ook de leeftijd), zal dit m'n laatste post in dit topic geweest  zijn de algemene vrede te bewaren..

Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--