Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

mark7758

Niet te snel collega. (Moet eerst nog even Belgie leren voordat ik daar ook mag rijden.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

dani

telefoontje van de lasing maatschappij, dat na 9 maanden onderhandelen en heen-en-weer  paperassen de nieuwe firma eindelijk alles heeft in orde gberacht voor het bestellen van de nieuwe firmawagen...  binnen enkele maanden (levertermijn van de nieuw) dan toch eindelijk van die huurwagen vanaf, dat zal de firma een pak minder kosten want huurwagens zijn minstens dubbel zo duur als lease, en ik heb eindelijk de wagen die ik wou.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

#3002
gisteren weer lekker kunnen rijden op de htc baan bilzen
een grote sleep wagons achter de loco en gaan met die banaan

en ja je hoort de tandwielen en de motor maar deze loco is dan ook reeds een oudje

hier de condens tender met een sleep wagons

of hij die ooit aan zijn haak heeft gehad lig ik nie wakker van het oogt mooi en ik amuseer me der mee

enige klein nadeeltje ik heb er eentje opgestookt
een loco met wat veel wagons was geen goed idee
thuis rijd hij met 5 3 assige bakjes en hier hingen der 16 achter met als resultaat dom er uit en gedaan met rijden
dus wats kebeurt ????

bleek na demontage dat de draden aan elkaar gesmolten waren naar de decoder toe en das nooit goed

deze morgen vroeg op dus de loco verder uitelkaar gehaald en aan de oude verbranden draden nieuwe gezet en deze dan zo door de openingen getrokken
de nieuwe zijn niet dikker van diameter maar de binnend raad is dat wel dus de isolatie is iets dunner
gelukkig was de decoder niet defect en heeft de kortsluiting voor de decoder plaats gevonden

al met al weer een plezante dag met nu een dan een babbel en een discussie over in china kopen

gr raf


If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Catje

Dani, mooi om te lezen dat u een nieuwe lease auto krijgt.
Wat gaat het worden?
Ene mooie Rolls Royce ?
Gr.Willy

dani

Geen Rolls, helaasWilly.  Een  W Sharan is al ok voor mij :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Citaat van: dani op 07 januari 2017, 23:12:24 PM
Geen Rolls, helaasWilly.  Een  W Sharan is al ok voor mij :-)

Die grote laadruimte zal je goed van pas komen nu je de grotere schalen gaat opzoeken 8)
Veel plezier met die nieuwe aanwinst (ook al is het die van uw baas :-) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marctje

Vandaag van de interim te horen gekregen dat er geen tweede gesprek komt na de sollicitatie van maandag, maar dat ik volgende maandag kan starten als afvalbrigadier voor Shanks Waste Solutions bij Exxon in de haven.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

just4fun

Citaat van: marctje op 11 januari 2017, 18:43:32 PM
... volgende maandag kan starten als afvalbrigadier voor Shanks Waste Solutions bij Exxon in de haven.
Succes, Marc!

marctje

Nu officieel, contract getekend bij interim en maandag eerste werkdag om 8.00 uur bij Exxon-mobile in Antwerpse haven.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

dani

proficiat Marc !   Geef er eebn lap op manneke
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Gefeliciteerd Marc.
En veel succes daar.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

MARC THE CLEANER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd ! ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Proficiat, en succes met de job !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw