Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

PietB

Dank voor de complimenten Dani en Michiel.
En dat doe ik dan met die grote handen in spoor N.
Het is wel priegelen hoor!
Vooral het in elkaar zetten van die huisjes.

grt Piet.

Steam.N

Vandaag is het eindelijk weer de jaarlijkse bijeenkomst van de Belgian Scale Modellers Convention.
Ik ga er telkens naar toe , omdat je pareltjes van realistische schildering en verwering ziet!
Bovendien is het "in mijn achtertuin": het gemeenschapscentrum "Klein Boom" in Putte.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Trek je daar ook nog een paar foto's Jean, om hier te tonen?

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

eigenlijk moet je dag nog gemaakt worden? Miltitary scale modelling ? ;)

Steam.N

Nee ne, ik ben al geweest en het was alweer de moeite  ;)
Vliegtuigen-panzers-schepen-siorama's-figuurtjes-bouwdozen-gereedschap-literatuur-hapje&drankje-...
Foto's volgen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#2990
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Ik dacht al dat Jean je daar ging tegenkomen, veel volk ? ;)

Chrisrail

#2992
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

#2993
vandaag op de beurs eindelijk voor een goeie prijs de condensatie loc van marklin kunnen kopen
rijden doet hij als nieuw dus hier zit een tevreden mens nu tijd voor een filmpke
ok de wagons die er achter hangen zijn niet die hij moet hebben maar deze stonden op de baan

en dan het station binnen lopen zonder wagons ????

de koppeling was om de een of andere reden log gekomen
ik moet toch eens daar onder die heuvel eens degelijk gaan kijken want soms valt daar ook een loc naar de binnen kant van de bocht omver zonder enige reden
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

jb

Nieuwe HLE 2151 gevonden besteld en betaald. Nu maar wachten op de levering... Misschien niet veel bijzonder voor sommigen maar  ik ben er wel redelijk content mee  :P

dani

vandaag eindelijk mijn nieuwe Taurus  (schaal G) na ombouw kunnen testen  en alles werkt.

De lampjes vervangen door wisselende LED verlichting
Cabine verlichting
Alarm lichtjes (blauwe LED)
MP3 geluids printje
WiFi-besturing
2 eindtrappen voor de motoren (H bruggen)


Leuk als zo een zelfbouw ding doet wat het moet doen van de eerste keer :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ThierryDS

Wat maakt mijn dag?
Heb zonet mijn sollicitatie verzonden naar de NMBS voor treinbestuurder... Lukt het of niet, maakt niet uit maar ik moet het geprobeerd hebben.  Mijn huidige job is ook zeker ok maar niet mijn droom
Groeten,
Thierry

mark7758

sterkte. en wie weet tot een zwaai op de baan.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ThierryDS