Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

Citaat van: ThierryDS op 05 oktober 2016, 22:40:54 PM
:) :) :) :)
Sinds vandaag is mijn echtgenote terug uit het ziekenhuis na een maand opname (zie rubriek dedju toch). Er is nog een lange weg af te leggen maar ze is al wat beter en bij ons. Ze werkt momenteel als ontspanning aan...... De modelbaan! En beste leden: onze kaartjes voor de expo van msm zijn al gekocht, ze komt mee!
Bravo!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ThierryDS

Dank u Luc, en we doen beide onze modelspoorforum naamkaartjes aan...  hopelijk ontmoeten we andere forumleden en medewerkers van msm... 8)

Wim66

Thierry

Proficiat dat je vrouw weer thuis. Uit ervaring weten we dat alles geheel ontregeld is. Maar wens je vrouw veel beterschap en
samen veel geluk.

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

dani

goed nieuws Thierry.  Wens ze nog een goed herstel en blij dat jullie toch naar de ME kunnen komen in Leuven.  Een leuke ontspanning !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

pakje van BPOst  vanuit U.K.  met daarin nr 24 in  mijn reeks...
De  Re460   van Märklin 37637.



Whoop Whoop....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske


Wat een rare schildering, een beetje bedrukkend, ja ieder zijn smaak, in ieder geval mooie bedrukking op schaal, vraag me af hoe ze dit voor mekaar krijgen...

dani

et is niet de enige uit die reeks die wat "raar" bedrukt is, maar ik vind ze toch  stuk voor stuk mooi
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Citaat van: dani op 06 oktober 2016, 12:29:17 PM
et is niet de enige uit die reeks die wat "raar" bedrukt is, maar ik vind ze toch  stuk voor stuk mooi

Ik vrees dat het ook niet de laatste zal zijn.  ;D

Ik heb ook ooit een model willen aankopen, maar mocht toen niet van mijn ouders. Achteraf gezien geen spijt van gehad want ik ga voluit Belgisch en dit zou daar niet in passen.
Maar het blijven wel prachtige locs!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ThierryDS

Bedankt iedereen, ik geef haar de boodschap door

ThierryDS

Dit wou ik even kwijt:
Vandaag alle locs en wagons op de sporen gezet en nog eens gereden nadat ik lang aan de baan heb gewerkt . Weken lang. Mijn vrouw kwam erbij zitten en bleef drie kwartier lang. Plots zag ik de tranen in haar ogen. Ik vroeg haar wat er was. Ze zei dat ze helemaal relax werd door naar de treinen te kijken. Ze genoot ervan! Ze noemde het onze gezamenlijke hobby! Geweldig! Ze was al begonnen met mee bouwen aan het decor vorige woensdag. Nu geniet ze ook al van de treinen zelf... Bij mij staat hier: 'treinen ontstressen mij', wel blijkbaar mij niet alleen... Dit is zo fijn, fijn voor mij maar ook voor mijn vrouw. En dit na alles wat ze vroeger heeft meegemaakt.
We gaan de baan nog wat uitbreiden. Ik de ruwbouw, zij doet mee decor...
Groeten,
Thierry en Katia

loebaske


Thierry wat is dit een mooi verhaal, het pakt me....
Beide gelukkig met een mooie hobby.

Gerolf

Héééél tof voor jullie, Thierry en Katia  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: loebaske op 09 oktober 2016, 07:45:32 AM

Thierry wat is dit een mooi verhaal, het pakt me....
Beide gelukkig met een mooie hobby.

+1 !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ThierryDS


dani

super !!  veel plezier samen met het bouwen en rijden.  Dat is het mooie aan een gezamelijke hobby!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.