Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

stomme kut schakeling dan eindelijk aan het werken
5 gemaakt die werkten zonder problemen en nummer 6 een klere zooi
man man wat een ellende
de water detector (bc547 )die bleef steeds flikkeren tussen aan en uit
de weerstanden en de condensator waren allemaal juist net zoals de vorige en toch deed deze schakeling raar
processor veranderd en nog het zelfde resultaat
een processor uit een zelfde schakeling gehaald en de zelfde shit dus de fout moest in de print zitten
het enige verschil is dat deze print zeer compact is opgebouwd tegenover dat de andere wat ruimer waren
dus er zou eventueel wat spook stromen kunnen gelopen hebben
na het aan passen van een paar regels in het programma was het probleem opgelost
nu straks testen of die aan passing geen invloed heeft op de eerdere printen
want als dat geen invloed heeft kan het zo blijven staan
gr raf  maar het werkt dus nu dus ik een tevreden mens
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

3rail

Dat dit de eerste week van mijn vakantie van 3 weken is. :D :D :D
Dat doe ik altijd, de laatste week van augustus en de eerste 2 weken van september.

Iedereen weer lekker aan het werk op de zaak, meestal heb ik ook nog mooi weer. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Koen

Gisteren was het onze 25ste trouwdag. We hebben van mijn ouders en broer een uitstapje naar Miniature Wunderland gekregen. Als dat geen mooi cadeau is  ::).
Gelukkig ziet de echtgenote zo'n weekendje ook wel zitten  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

geniet daar maar met volle teugen van, dat is echt( de moeite waard.
En als je kan er een weekendje van maken, kan je ook nog gaan shoppen in Hamburg, zeker de moeite waard.

Suggestie voor een gezellig restaurantje :  "der Kartoffelkeller".   Allerlei aardappelspecialiteiten en speciallekes.

http://kartoffelkeller-hamburg.de/

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Proficiat, Koen (en wederhelft, natuurlijk) !!!
Kijk je ogen maar uit, daar in Hamburg  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Bedankt mannen. Ik ben echt benieuwd want we krijgen ook een rondleiding achter de schermen   :P.
Ook bedankt voor de tip, Danny. Dit gaan we zeker onthouden.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

Citaat van: Koen op 02 september 2016, 10:27:03 AM
Bedankt mannen. Ik ben echt benieuwd want we krijgen ook een rondleiding achter de schermen   :P.

Dan is het zeker een feestje !!!!!
Ik wou dat ook maar helaas was ik net iets "te grote jongen" om mee te kunnen, je moet je soms even smal maken om overal tussendoor te kunnen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

railtravelmanager

nou geniet maar Koen daar in Miwu  :D zelf zullen ze mij daar ook zien 18 september binnenkort dus
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Peter

Nog een uurtje ongeveer en dan is het hier weer een heel gezellige straat barbeque.
Altijd weer fijn met de bijna allemaal aanwezige buren (twee gezinnen zijn er nog op vakantie- 1 naar Noorwegen en 1 naar Kroatie) te babbelen.
Toch fijn als je een straat hebt ( 18 huizen) waar we allen goed overeen komen
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

Citaat van: Koen op 01 september 2016, 22:22:57 PM
Gisteren was het onze 25ste trouwdag.
Proficiat, Koen en eega.
Wij zijn dan blijkbaar op juist dezelfde dag en juist hetzelfde jaar in dat bewuste bootje gestapt  :) .
Paul

marc goovaerts

Voor de bij iedereen bekende 'Lego System'-blokjes, produceerde Lego tussen 1947 en 1958 'Automatic Binding Bricks'.
Het verschil: deze waren helemaal hol van binnen (geen buisjes). In het Speelgoedmuseum in Mechelen hadden we er drie (3) blokjes van.
Vandaag in de kringloopwinkel een hele zak daarvan gevonden voor 75 eurocent !

Metpetergaathetbeter

Citaat van: marc goovaerts op 09 september 2016, 20:33:22 PM
Voor de bij iedereen bekende 'Lego System'-blokjes, produceerde Lego tussen 1947 en 1958 'Automatic Binding Bricks'.
Het verschil: deze waren helemaal hol van binnen (geen buisjes). In het Speelgoedmuseum in Mechelen hadden we er drie (3) blokjes van.
Vandaag in de kringloopwinkel een hele zak daarvan gevonden voor 75 eurocent !
over een zak wordt vaak gestoeft, hoe groot is die zak ? ;D ;)

philippe_007

Pierre Le Port aan het inladen voor de opendeurdag van MSM Het Spoor dit weekend....

OlivierV

#2849
Redelijk fijn weekend gehad dit weekend.

Gisteren ook de Belgische band Kapitan Korsakov in 't echt eens gezien op Leffingeleuren, dat ging er als onderstaand aan toe. :) Daarna was 't de beurt aan Truckfighters, dat is altijd fijn om naar te kijken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan