Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

#2640
Citaat van: janieburton op 20 maart 2016, 12:30:03 PM
Citaat van: OlivierV op 20 maart 2016, 09:13:58 AM
Citaat van: dani op 20 maart 2016, 09:01:52 AM

En straks wordt mijn zondag OOK nog goed gemaakt door een bezoekje aan de OVMV  opendeurdag met mijne makker Bompa-Trein :-)     Wie weet wat is er daar nog te scoren :-)
Der staan toch enkele handelaren. Links en rechts wat interessants te zien maar had geen zin om €200 te spenderen aan een nieuwe loc. (nochtans wel mijn goesting zien liggen (laatste type 26 van Roco in promo)).

Olivier er bestaat ook zoiets als een studenten job of "weekendist" om geld te verdienen zodat je treintjes kan kopen. ;)
Je hebt je dan allicht nog nagedacht over het feit hoe ik aan de collectie ben geraakt die ik nu heb ...

Allemaal van de mama en de papa gekregen zeker? Ja natuurlijk, want ze vragen mij elke maand of ik geen locomotief of set wagons wil. En dan kopen die dat braaf voor mij. Wat heb ik toch droomouders!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Gisteren examen in het Speelgoedmuseum Mechelen. Ik denk dat het hele klasje museumgidsen 'er door' zal zijn.

Tijdens de drie 'oefenrondes' telkens de afdeling 'treintjes' moeten doen.
Toen we 'onder ons' het examen gingen nadoen, dus met lottrekking, 'de treintjes' getrokken.
Gisteren bij de lottrekking... 'de treintjes' gekregen ! Hoewel ik een bende andere verhalen ook klaar had...

Dirky

... dat tijdperk III en IV aan mijn deur gepasseerd zijn  :)

Een oldtimer-rit met veel auto's uit mijne jonge tijd. Het meest nostalgische was echter wel die geur! Alhoewel wellicht ongezonder dan de stank van vandaag deed die geur me echt terugdenken aan de tijd dat ik met mijn Sapporo rondscheurde...

adrievans

Citaat van: Dirky op 20 maart 2016, 21:31:58 PM
... dat tijdperk III en IV aan mijn deur gepasseerd zijn  :)

Een oldtimer-rit met veel auto's uit mijne jonge tijd. Het meest nostalgische was echter wel die geur! Alhoewel wellicht ongezonder dan de stank van vandaag deed die geur me echt terugdenken aan de tijd dat ik met mijn Sapporo rondscheurde...

Ach ja , die geur van oude brandstofmoteren en hete olie, ik geniet ook altijd van oude brommers , auto`s en tractoren
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

janieburton

#2644
.
 

raf

vandaag op het zilvermeer vergadering gehad en alles blijft bij het oude
dus goed nieuws we kunnen gewoon onze dagen dat we daar varen verder plannen
en hopelijk blijft nu de uitbater eens langer dan 4 jaar in de kantine

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

reeves

Ne hoop spoor1 gekocht voor een prikje, ideaal om iets nieuw mee te maken ter afwisseling van de ho baan,

Groet Tom

janieburton

Citaat van: reeves op 21 maart 2016, 19:34:45 PM
Ne hoop spoor1 gekocht voor een prikje, ideaal om iets nieuw mee te maken ter afwisseling van de ho baan,

Groet Tom

Succes!
 

reeves


SuSke

Sinds gisterennamiddag voor de tweede keer grootvake geworden, van een flinke kleindochter deze keer  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007


marc goovaerts

Weer een schatje meer om te knuffelen. Proficiat (ook aan de ouders natuurlijk) !

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 05 april 2016, 13:31:12 PM
Sinds gisterennamiddag voor de tweede keer grootvake geworden, van een flinke kleindochter deze keer  ;)
waar is het receptie ?  ;D ;) Met alle gekheid op een stokje een welgemeende proficiat (aan de ouders vanzelfsprekend ook)met die flinke kleindochter !  ;)

dani

proficiat Frans en familie....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76