Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

janieburton

Citaat van: conducteur op 11 november 2014, 09:57:02 AM
Die niet nee denk ik...

?? ?? ??

Was een hitje hier in de lage landen.

Sinds jaren noemt hij zich Yusuf Islam het verwondert mij dat je refereert naar Cat Stevens en dat hij zou optreden onder de naam Cat Stevens want midden jaren 70 heeft hij om een of andere redenen de naam Cat Stevens afgezworen en korte tijd later noemde hij zichzelf Yusuf Islam. 
 

Steam.N

Na vele dagen op zolder opruim-, kuis- en schilderwerken te hebben uitgevoerd, eindelijk de eerste stroken laminaat gelegd.
Hopelijk kan tegen het einde van komend weekend het eerste derde van de zolder in gebruik genomen worden:
wil zeggen: wat in de middensectie van de zolder ligt nog eens screenen, en wat behouden blijft, propertjes in het afgewerkte deel plaatsen.
Bovendien véél van mijn knutselspullen uit de slaapkamer van mijn jongste dochter ook naar de zolder brengen.

Nog enkele weken doorbijten !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

Net een goed gesprek met een klant uit Duitsland gehad. Volgend jaar een paar weken op excursie om een spoor 1 baan af te gaan bouwen. De klant blij, ik ook!

Peter

Vandaag drie pakjes ontvangen uit verschillende landen en door verschillende pakjesdiensten

Pakje uit Duitsland (modelpoor) geleverd door DHL
Pakje uit Nederland (Jaarboek Watch 2015) geleverd door PostNL
Pakje uit Belgie (hobby artikel voor ega) geleverd door BPost

En alles in perfekte staat, en door vriendelijke mensen geleverd
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

nieuwe auto gekocht dus aderlating maar tja ik heb dan ook weer wat om mee rond te karren
en hopelijk gaat deze weer een 10 tal jaren mee zonder problemen

da was het

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

proficiat met de nieuwe witte :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Citaat van: Peter op 12 november 2014, 13:38:17 PM
Vandaag drie pakjes ontvangen uit verschillende landen en door verschillende pakjesdiensten

Pakje uit Duitsland (modelpoor) geleverd door DHL
Pakje uit Nederland (Jaarboek Watch 2015) geleverd door PostNL
Pakje uit Belgie (hobby artikel voor ega) geleverd door BPost

En alles in perfekte staat, en door vriendelijke mensen geleverd

Hier is het omgekeerd, pakjes aan het maken voor Duitsland, Nederland en Belgie alsook nen dikke enveloppe om te versturen.
Den Eric.

ward

Bericht gehad dat de nieuwe wagen 5 december van de band rolt, en dus rond 20 december zal geleverd worden ipv in januari  ;D
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Paulogic

Een klein, vermoedelijk oud, Fallerdoosje, gevuld met 100 mooie blauw-witte armbandjes. (Loombandjes of hoe noem je deze???)
Gemaakt door een lieve jongen met een even lieve Opa (hier bekend) en een heel lieve Oma.
Ik zal deze armbandjes heel graag uitdelen aan andere kinderen op toekomstige beurzen.
Gemaakt door een kind, voor een kind. En ik ben fier dat ik dit mag uitdelen.

En mijn dag werd nog beter, toen ik in de doos ook nog een lief en mooi kaartje - vond, met daarop een heel mooie loc en
een leuk persoonlijk tekstje, handgeschreven door de kleine fabrikant!

Een klein gebaar met een grote emotionele impact. Dank u ! Dank U !
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Eigenlijk was het niet vandaag, maar al een dag of 10 geleden.
Ik heb nog even stil gehouden, maar nu mag het er uit!  :D

Het was niet enkel mijn dag, maar de ganse week, neen, de ganse maand die gemaakt werd... toen ik, via Guy, deze foto's ontving van Artitec:





luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

familie van boer Dooms wie had dat gedacht ? ;D

janieburton

Citaat van: doomslu op 16 november 2014, 21:19:36 PM
Eigenlijk was het niet vandaag, maar al een dag of 10 geleden.
Ik heb nog even stil gehouden, maar nu mag het er uit!  :D

Het was niet enkel mijn dag, maar de ganse week, neen, de ganse maand die gemaakt werd... toen ik, via Guy, deze foto's ontving van Artitec:







Mooi "camionetje".
 

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

al dan niet(verre) familie ?
Groeten Peter ;)


doomslu

#1784
De vrachtwagen van mijn vader tussen '66 en ergens eind de jaren '70.

Het verhaaltje staat hier

Een zeldzame foto:
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *