Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dutch Iron Works

Gestart door Jefftrack, 06 juni 2013, 17:43:23 PM

Michael

't Hoeft niet altijd veel te kosten om effectief te werken, de eenvoudigste oplossingen zijn vaak hele mooie. Jeffrey dit is zo'n mooie oplossing.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jefftrack

Update 57:

Begonnen met het spuiten van de grote brug delen (3) welke samen straks een geheel gaan vormen:







En dan ook maar even kijken hoe de loop bordessen erin passen:





Jeffrey

PeterC

Een serieuze constructie! 
Mooi werk en veel foto's (houden wij van  ;) )!
Groetjes, Peter


doomslu

Citaat van: PeterC op 20 december 2014, 14:12:26 PM
Een serieuze constructie! 
Mooi werk en veel foto's (houden wij van  ;) )!
+ 1!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Citaat van: doomslu op 20 december 2014, 14:57:04 PM
Citaat van: PeterC op 20 december 2014, 14:12:26 PM
Een serieuze constructie! 
Mooi werk en veel foto's (houden wij van  ;) )!
+ 1!
Ook hier +1 !!!  Knap werk  8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Het duurde even voor ik de foto's kon zien, maar ze zijn inderdaad knap  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Citaat van: Gerolf op 20 december 2014, 18:00:44 PM
Het duurde even voor ik de foto's kon zien, maar ze zijn inderdaad knap  8)
Even off topic, Gerolf misschien handig om je hele systeem even te resetten, router pc/laptop etc. Hier geen enkel probleem met het laden van de foto's.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

Ik vond het al vreemd dat Gerolf deze melding ook maakte in een ander draadje , hier ook geen probleem. ;)

Gerolf

Ik wil wel (nog eens) resetten, maar mijn PC en andere websites doen het wel snel ... ???
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Thommy

Citaat van: Gerolf op 20 december 2014, 23:27:51 PM
Ik wil wel (nog eens) resetten, maar mijn PC en andere websites doen het wel snel ... ???

uw cache legen van uw browser (of gewoon geschiedenis).
Beste is gewoon geschiedenis iedere keer legen.
Dag van vandaag zijn computeres/internet snel genoeg om alles direct op te halen
Greetz

Thommy

Jefftrack

Update 58:

Ook van de trap en loop delen van de kraan moeten we voorzichtig het tape verwijderen:





En zo ook van de laatste losse delen:





Waarna we met een penseel de relingen geel maken:










Update 59:

Nu alles in nieuw staat is ga ik met de roest verf kleurtjes aan de slag. Ik moet zeggen de foto's doen het anders overkomen daar de kleuren veel feller over komen dan dat ze zijn. 















Op deze manier bewerk ik de gehele kraan. Pas als de kraan verder is afgebouwd wordt deze nog verder behandeld met de nodige washes en poeders waardoor het straks weer wat rustiger wordt en zeker niet onbelangrijk een geheel.

Jeffrey

Steam.N

Citaat van: Jefftrack op 14 januari 2015, 14:20:20 PM
... Ik moet zeggen de foto's doen het anders overkomen daar de kleuren veel feller over komen dan dat ze zijn.   ...

Ik hoop het, want het ziet er erg kunstmatig uit ... zowel qua kleur als vorm/grootte/plaats ...
Maar je verdere stappen zullen dit ongetwijfeld in orde brengen  ;)
Knappe constructie, in elk geval.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }