Dani's World - Een nieuwe adem...

Gestart door dani, 03 mei 2013, 10:40:18 AM

Stieven76

Ziet er zeker leuk uit. Goed gedaan  ;D
Leuk zo'n knutsel moment met de dochter hé..  :D

SuSke

Een waar familiegebeuren met een mooi resultaat, zeker als jullie er mee tevreden zijn. We zijn niet allemaal "Evans".
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

#932
inderdaad Frans en  Stieven,  we doen ons best en zijn tevreden met het resultaat.

Dat staat nu zo ver :













... als je goed luistert dan kan je de lijm horen drogen !


En blijkbaar focust mijn fototoestelletje niet meer zo goed op korte afstand, ik ga eens een recenter modelletje moeten in gebruik nemen.

Daarna nog de naadjes weg werken, paaltjes bruin verven, wat bruine modder plekken aabrengen in het gras, de draad spannen aan de paaltj's,  nog wat struikjes en groen bij werken, en nog de herder met zijn kudde schaapjes en een paar ruiters te paard, en klaar is den 'Ollander.    Oh ja, en nog een kleine  "surprise" in het water :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


Huugooke

En wat die focus betreft, ik zie overal nogal onscherp. Plek op de lens? Aan de zee gebruikt?

dani

Niet aan zee...... maar misschien wel vuileoptiek.
Het is een PanasonicLumix van zowat 6 jaar oud en heeft al 3 levens beleefd :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 30 juli 2014, 21:21:39 PM
Niet aan zee...... maar misschien wel vuileoptiek.
Het is een PanasonicLumix van zowat 6 jaar oud en heeft al 3 levens beleefd :-)
Die foto is op 1/20ste seconde getrokken, dat is vrij lang voor uit de hand, het zou dus ook gewoon "den bibber" kunnen zijn.
Die heeft toch stabilisatie? Staat die aan?

oetbeem

Even een tijdje niet op het forum gezeten

Ik heb de lijm nog net kunnen horen drogen ;D

Ik ben benieuwd naar je volgende updates Dani :)

Met vriendelijke groet

Danny


banner by oetbeem, on Flickr

dani

Het is een hele tijd stil geweest van mijn kant.
Ik had er even genoeg van, een aantal mensen hier zijn over de lijn geweest en hebben het bij mij verkorven voorgoed.   PB's en mails met dreigementen en verwijten, daar trek ik de lijn !!!

Trouwens, het was bij mij thuis ook vakantie, zomer en dus waren er interessanter dingen te doen dan met de treintjes spelen.
Intussen is de zolder bijna opgeruimd en kan ik verder gaan met bouwen en aankleden.  Daar gaat het om.  al de rest kan me momenteel even gestolen worden, ik heb genoeg gezeik over mijn kop gekregen en pik het niet meer.     En wie geen interesse heeft in m ijn brouwsels van "inferieure kwaliteit en twijfelachtig alaam"  fietst hier dan maar gewoon voorbij en gaat rutig verder zijn eigen loftrompet steken ...  Fuck it !   Mensen met lange tenen en korte lontjes, daar ga ik voortaan niet meer op in.


Ik heb even een stuk achtergrond gepast, wat ik een kleine 2 jaar geleden van Peter (hier op forum) voor een fijn prijsje heb kunnen kopen, en wat nu eindelijk es van de rol af is gekomen.   Wat een wereld van verschil in het BahnWerk !!!   Al is het dan nog maar een "trial fit", toch schept  het meteen een pak extra diepte en ruimte...  oordeel zelf.










De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer


Steam.N

Inderdaad een groot verschil !
Doe maar lustig verder: het ziet er leuk uit  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

Zulke 'achtergronden' zoek ik ook,maar dan met een(wazige)foto van een stad... ;D

@ Dani,
Als je negatieve ervaringen hebt met slechte geesten hier op dit forum,kan je dat best eens melden aan de operatoren,
Ik weet uit ervaring dat zij hun taak discreet en naar behoren aanpakken!

;)

Opa-Bullcat

Kijk Dani is er weer :) die achtergrond misstaat inderdaad niet zo daar Dani.

Stieven76

Ziet er zeker goed uit Dani. Geeft een totaal ander beeld..  ;)

dani

nu moet ik natuurlijk de rest van het BW nog "aankleden", nog wat gras zaaien, nog wat met modder en olie gooien, de ballast nog vervuilen en zo... maar het was zomaar een tussendoortje , ik ben al een hele tijd aan het opruimen, herschikken, dozen verhuizen, rollend materieel klasseren en in dozen zetten,  en wou wel eens wat  anders doen gisteren.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.