Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Dani's World - Een nieuwe adem...

Gestart door dani, 03 mei 2013, 10:40:18 AM

OlivierV

Kop op Dani, jij lijkt me nu niet het type persoon om je door een tegenslag te laten tegenhouden.

Maak in ieder geval geen overhaaste beslissingen, daar ben je een te wijs man voor. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Oei Dani.. Sterkte alleszins, wat het ook mag zijn..  :'( :'( :'(

fnmdevil

Komaan Dani, laat er eventjes stof op komen. Uiteindelijk zijn hobby's toch de methode om alle miserie en stress even van je af te zetten.

Sterkte man!

Bolje

Laat de moed niet zakken, Dani!
We leren allemaal bij van jouw experimenten.  ;)

Ik kijk altijd met vreugde uit naar jouw updates.
Vele groeten,
Ronald

just4fun

Schouderklop, Dani!
Laat het opgewaaide stof neerdwarrelen voor je beslissingen neemt.

Paul


dani

Het zou kunnen dat de beslissing in mijn plek genomen wordt.... Over gezondheid heb je weinig controle.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

sn00zerman

Dani, veel sterkte !
Ik weet wat het is om gezondheidsproblemen te hebben. Sinds m'n 29ste sukkel ik met HHC (ben er nu 41), en de laatste 2 jaar is daar nog een ernstige vorm van sarcoïdose bijgekomen.
Toch denk ik er niet over om "de hobby" aan de kant te schuiven. Het zal nog wel jaaaaaaaren duren alvorens mijn baan een beetje gaat "leven", maar we geven de moed niet op, en dat mag jij ook niet doen ...
Als je graag eens langs komt om te praten, altijd welkom hier, dat weet je hé ...

groeten,
Kris
-=[www.digitalplayground.be]=-
Where fun meets technology ...


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Ook ik ben in 2010 moeten stoppen met werken om gezondheidsredenen,
trombose op rechter oog,met eerst een paar "kijkoperaties" met stent's,oogocclusie en een open operatie aan de tikker.
Gedaan met 'reizen',geld verdienen enz,
De hobby was er wel al van vroeger,maar is veel intenser geworden nu ik alle dagen thuis ben.
Alles uitgenomen stoppen met de hobby.
Gelukkig,het zouden anders lange dagen zijn...

Hou één ding voor ogen Dani,er zij er steeds die er erger aan toe zijn dan jijzelf

;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirkh

Citaat van: dani op 27 mei 2015, 18:53:07 PM
Het zou kunnen dat de beslissing in mijn plek genomen wordt.... Over gezondheid heb je weinig controle.

Ik kan hierop maar een ding zeggen, zeker de hobby niet laten schieten.  Het is de beste manier om te ontspannen en even weg te vluchten uit alle miserie.
Misschien een beetje minder hobby's of wat kalmer aan doen, maar stoppen nee, daar zou je later wel eens grote spijt van kunnen krijgen.
Zelf ben ik twee jaar geleden mijn werk verloren en door de verminderde gezondheid (die mij als eens hebben zien lopen (eerder pikkelen  ;)) zullen het wel hebben gemerkt) is het op mijn leeftijd onbegonnen werk om nog terug een degelijke job te vinden.
Gelukkig was ik terug begonnen met de treinen hobby en dat heeft voorkomen dat ik hier thuis tegen de muren zou oplopen. Als het even niet goed gaat, een paar uurtjes in de hobby kamer prutsen en alle zorgen zijn vergeten. Het is soms op een laag pitje en ik heb wat aanpassingen moeten doen en vooruit trachten te denken om nog aan de baan te kunnen werken maar dat loont nu.

Even diep ademen en rustig een klein projectje starten of afwerken. Je zal zien dat helpt.
Ik zou het trouwens heel spijtig vinden om al die elektronica projectjes hier te moeten missen. Ik volg die altijd in stilte met bewondering.


Jurgen

Hopelijk klinkt je bericht erger dan dat het in werkelijkheid is.
De moed niet opgeven, anders ben je bij voorbaat al verloren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

ik wil jullie toch al bedanken voor al de berichtjes mannen.
Ik had het al in PB tegen iemand verteld, het zal binnenkort  bevestigd of ontkracht worden.
Heb het intussen even laten bezinken, en wil het nu wel delen.

Ik heb even de schrik van mijn leven gekregen bij de uitslag van mijn 6-maandelijkse bloedwaarden controle.
Blijkbaar was er iets dat duidde op een ernstige afwijkende waarde, en het zou een ziekte kunnen zijn waardoor ik in relatief korte tijd voor 80% verlamd zou kunnen worden.    Maar ik blijf gewoon hopen dat het een vergissing of een éénmalige waarde was, en dat de volgende bloedanalyse dat zal uitwijzen.

Ik had misschien moeten wachten tot deze opvolging gebeurd was om iets te tikken, maar ik was er zodanig van gepakt dat ik even op "tilt "sloeg.     Volgende week ga ik hopelijk meer weten.  Als die waarde gezakt is, dan is het grootste gevaar geweken.   EN moest ik nu nog weten welke waarde en welke moeilijke-naam-aandoening hee....  ik ben misschien gedreven in bouwen en solderen, maar die klinische termen daar heb ik geen oor naar en geen geheugen voor.


Wordt vervolgd, en hopelijk met een bericht  "Vals Alarm"....  intussen nog even een week nagels bijten.    Ik voel me nochthans niet ziek en heb geen pijn of last.   Zo zie je maar weer...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Hey Dani,
we hopen allemaal met u mee dat het vals alarm is.  Prettig nieuws is inderdaad iets anders en in zo'n geval kan men soms inderdaad te impulsief zijn, maar dan heb je uw vrienden/collega modelbouwers die u steunen...

PietB

Ik vind het heel moedig van je om er zo in het openbaar over te praten.
Natuurlijk wensen we je allemaal het allerbeste toe, het zal zeker spannend zijn de komende dagen.
En als je ergens over wilt praten, je hebt mn telefoonnummer, je kunt me altijd bellen.
Kop op Maateke!

grt piet.