[Ik weet niet of ik dit in dit draadje mocht bijhangen of beter een nieuw begonnen was. Indien ja geef dan maar een seintje, dan maak ik een nieuw aan.]
Aangezien ik liever toch wel iets kleiner wil beginnen heb ik een nieuw plan aangemaakt voor één module bak van 120cm x 60cm.
Anders denk ik dat het ding nooit gaat afgewerkt geraken want als ik die prachtige kunstwerken hier zie zal ik al blij zijn als ik een beetje in de buurt kom...
Beter klein beginnen, komt ook veel beter uit voor de opslag van de module. Onze zolder moet nog afgewerkt worden maar aangezien daar eerst nog een onderdak op moet is dat nog niet voor direct.
Hier het nieuwe plan. Het is een enkelsporige hoofdbaan met een aftakking naar een kleine locloods met diesel tank en 2 sporen naar een expeditie bedrijfje. Aan het expeditiebedrijfje staat een kraantje over beide sporen, plaats voor wat vrachtwagens en een toegangsweg.
De groene vlek links moet een rotspartij worden met wat groen, om eens te kunnen oefenen

Voor het hoofdbaantje loopt een grachtje met eventueel een wandelpadje.
Dat zijn zowat de grote lijnen.

Zou willen proberen om goed op de details te letten waarmee ik wel niet wil zeggen dat het 100% Belgisch moet zijn. Voorbeelden genoeg hier op het forum.
Wat denken jullie hiervan?
Grts,
Stieven