Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

sdz1976


Nu maar hopen dat ze niet naar je voeten gaat ruiken ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

Zit gelukkig een 2 meter tussen  ;) ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: milocomarty op 11 februari 2016, 01:16:38 AM
Zit gelukkig een 2 meter tussen  ;) ;D
hopelijk is dat genoeg ? :-\ ;)

SuSke

Opletten Martin, op de volgende tentoonstelling krijg je snuffelaars op bezoek in plaats van verontwaardigde kijkers  8)

Wel een leuk plekje en zeker leuk om ('s ochtends) wakker te worden.
Maar heb je geen schrik van de hoge relatieve vochtigheid in een slaapkamer of ertrouw je zo in de stabiliteit van de gebruikte materialen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 februari 2016, 11:55:43 AM
Citaat van: milocomarty op 11 februari 2016, 01:16:38 AM
Zit gelukkig een 2 meter tussen  ;) ;D
hopelijk is dat genoeg ? :-\ ;)

Yep, da's tussen m'n bed en de modules... ;)

Citaat van: SuSke op 11 februari 2016, 12:14:08 PM

Maar heb je geen schrik van de hoge relatieve vochtigheid in een slaapkamer of ertrouw je zo in de stabiliteit van de gebruikte materialen  ;)

Nee niet echt, de kamer is gewoon verwarmd, het materiaal van de modules kan tegen vocht en ik slaap niet zoveel  ;)

sdz1976

[author=SuSke link=topic=16928.msg336271#msg336271 date=1455189248]
Opletten Martin, op de volgende tentoonstelling krijg je snuffelaars op bezoek in plaats van verontwaardigde kijkers  8)


;D ;D
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

Laat maar komen  ;) ;D

Het heeft toch wel z'n voordelen zo'n groot diorama van 240 x 70 cm aan het voeteneinde van je bed, geeft je aardig de mogelijkheid wat fijne plaatjes te schieten van het rollend materiaal waar je aan werkt in een wat natuurlijke omgeving.Laatste plaat is wat minder, die is gemaakt met m'n iPhone, maar laat zien met wat ik fotografeer. Wel gezien dat ik her en der nog wat moet bijstellen in de camera instellingen.










Michael

Martin, we blijven in herhaling vallen maar het zijn prachtige plaatjes die je laat zien. Op welke tentoonstelling kunnen we dit bewonderen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Ehm, heb er dit jaar 1 in de agenda staan, Warley in Birmingham, en voor 2017 Glasgow en Frankfurt..

Martin Welberg

Progressie op 2 AMS boxcars..meeste gedaan met Ammo enamel washes en Vallejo wash






loebaske

Pure klasse, natuur getrouwe verwering....TOP

RD25

Citaat van: loebaske op 22 februari 2016, 08:36:15 AM
Pure klasse, natuur getrouwe verwering....TOP

ja, knap werk  :)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Metpetergaathetbeter

prachtig rest de vraag hoe doe je dat ? Gespoten of met borstel ?  :-\ ;)

Grote stomer

 

Martin Welberg

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 februari 2016, 19:04:13 PM
prachtig rest de vraag hoe doe je dat ? Gespoten of met borstel ?  :-\ ;)

Met de kwast, en enamel washes. Na eerst een volledige white wash bij de ene..dat is het enige waarop ik een echte wit gebruik..