Nieuws:

Nu in MSM 261 TEST: ESU 98.040 | Van Biervliet 7502

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Metpetergaathetbeter

Martin Welberg

1:48 hamertje, wel in stijl blijven  ;D

Metpetergaathetbeter

Cord

Citaat van: milocomarty op 09 september 2015, 17:40:47 PM
Daar heb ik wel eens aan gedacht, maar 14800 spijkergaten wordt me iets teveel van het goede  ;)
Ach, er zijn vast wel vrijwilligers te vinden in de buurt van de leukste plaats van Overijssel.  8)
Groet, Wim Corduwener

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Martin Welberg

Hmm, zal ereens overdenken, maar meestal zijn ze ook niet echt op schaal, een 0,5mm puntje is al een spijkerkop van 2,4cm...

Ben begonnen met de verdere weathering van het grootste deel,plankeindes licht aanzetten met een alcohol/ink gevolgd door Ammo slimy grime dark, Planken rond de sporen kregen een beurt met MIG pigmenten russian earth and industrial city dirt. Tussen door wat streaking effecten op de achterwand van de kolenbunker....video camera loopt mee voor een korte tutorial betreffende de weathering van de werf..

sdz1976

Het begint nu pas echt tot leven te komen, die wheatering is echt top  8)

Grtz,

Samuel.
https://hetlocje.org/
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Martin Welberg

Thnx Sam !!

Bijna klaar met het weatheren van de 1,2 meter dek op deze modulemodule. Ne de slimy grime op het eind van de planken een lichte drybrush met titanium buff acryl verf gevolgd door een alcohol /inkt wash. Grey / Walnut / Black..Nu alleen nog de eindes naast de sporen voorzien van wat roesteffecten en dan kan ik verder met de pandjes...

OlivierV

Dat is fijn, gisteren stond het mos er iets te dik op, zo is het veel beter, maar wel nog steeds aanwezig, lekker levendig dus!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Martin Welberg

Is meestal alg, en dat wil toch wel erg groen worden ::)

Herwig

Het uiterlijk, de tinten, van die houten pandjes doet (me) denken aan sommige decors van sommige Walt Disney-tekenfilms .
Wat nauwelijks een slechte referentie kan zijn.

sdz1976

Vond het eerst beter

Grtz,

Samuel
https://hetlocje.org/
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske

De eeuwen oude vinger truck....knap in beeld gebracht

philippe_007

prachtig, wanneer kunnen we de baan bezichtigen ? Zijn er reeds beurzen gepland?