Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

SuSke

Die hevige mosgroene plekken misschien terug een beetje temperen met een wash met wit en grijs. Zomaar een gedacht.  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Ben al wat aan het proberen, eerst nog een Ammo slimy grime light en dan wat anders..

Martin Welberg

Zo, meer try and errors om van die vochtige onderkanten aan planken te schilderen..na een eerste laag gister met  Ammo slimy grime dark heb ik er vandaag nog eens een laag Ammo slimy grime light opgejast, gevolgd door een laag streaks met Ammo darkbrown for green. Op het ene pandje dan weer een laagje met factory grey Mig pigments..vastgezet met  odourless thinner..weet nog niet welke mij het meest tevreden stelt.....










Metpetergaathetbeter

Zo mooi bijna om te huilen ! ;D ;) net echt, mocht het een tuinhuisje geweest zijn dan was het van : "'t wordt tijd dat je je tuinhuisje eens met olie instrijkt of vernist !"  :-\ ;) en ontmost!

Steam.N

Mooi bijgestuurd, Martin !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Martin,


ze zijn beiden geslaagd, afwisseling troef!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

SuSke

Wordt weer mooi opgelost door Martin  ;)
Misschien een kleine opmerking,maar zou die mosvorming zich ook niet een klein stukje manifesteren op de vloer?
Laat het aan jou Martin.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 08 september 2015, 09:22:56 AM
niet een klein stukje manifesteren op de vloer?
terechte opmerking, ook ik zag het over het hoofd ! :-\

Martin Welberg

Da's een volgende stap heren, moet als eerste dit stuk van de werf gaan doen als het andere stuk..is alleen 2/3 maal zo groot..

Metpetergaathetbeter

Citaat van: milocomarty op 08 september 2015, 10:11:26 AM
Da's een volgende stap heren, moet als eerste dit stuk van de werf gaan doen als het andere stuk..is alleen 2/3 maal zo groot..
maar het blijft prachtig  ;)


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Cord

Dag Martin,
Met veel bewondering bekijk ik je werk en wellicht wordt mijn opmerking opgevat als muggenziften, maar wat ik een beetje mis bij al dit moois zijn de spijkergaten in met name de houten vloerdelen.
Groet,
Wim
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Martin Welberg

Daar heb ik wel eens aan gedacht, maar 14800 spijkergaten wordt me iets teveel van het goede  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: milocomarty op 09 september 2015, 17:40:47 PM
Daar heb ik wel eens aan gedacht, maar 14800 spijkergaten wordt me iets teveel van het goede  ;)
mijn hamer ligt klaar ! ;D ;)