Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

oetbeem

Bonus plaatje ziet er geweldig uit!

De baan word steeds mooier en mooier
Succes met het afwerken van de gebouwen

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Martin Welberg

Thnx Danny, we bouwen rustig voort....alleen vandaag niet  ;) tripje naar Eindhoven voor een voetbalmatch.....................come on Twente !!

Herwig

Weeral voetbal kijken en die plankjes zagen zichzelf niet. 
Misschien groeit het gras ondertussen wél zomaar langs de baan.

Martin Welberg


Aan 't werk met wat pandjes..lobster restaurant shingled, verder bekleding op meer pandjes.nog wat raampies en deuren






Martin Welberg

En we bouwen rustig door...









hopelijk woensdag in de ruwbouw klaar met de hutjes op dit stuk, dan de werf nog streefdatum 22ste klaar, dan nog een week voor de andere meuk, week voor OntraX detail..

Gerolf

Die doorkijk-foto's vind ik het leukst  8)

Citaat van: milocomarty op 11 februari 2014, 00:44:24 AMhopelijk woensdag in de ruwbouw klaar met de hutjes op dit stuk, dan de werf nog streefdatum 22ste klaar, dan nog een week voor de andere meuk, week voor OntraX detail..

Lees ik hier een beetje stress ?   ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

Thanks Gerolf, en je leest een lichte vorm van plannen  ;) ;D

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Herwig

foto's:  ziet er allemaal erg aantrekkelijk & sfeervol uit.
(en dan nog kreeftensoep van uw  "lobster restaurant"...)

Martin Welberg

 ;D coming up...

Maar eens een begin gemaakt met de pandjes op de werf, gelijk wat meer kleur erin gegooid...







achterkantje zal niet echt zichtbaar zijn op shows, maar hij komt hiero in huis vrij te staan...
Bonus plaatjes....





Nog werk zat, 2 weken naar de testrun en nog geen 3 naar OT.......

TBCédric

Knap Martin. Ik blijf in herhaling vallen maar het geheel straalt echt iets warms uit!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

vyncky

jup,

Je foto's vindt ik ook geweldig!  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Thnx !!

Plakkie plak plak..





Steeg..



Achterkant...



hopelijk alle pandjes aan het eind van de week klaar, beetje hulp is onderweg....

evan

Miloco's real estate project!

Nice waterfront-condo's for rent or for sale!

;D 8)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

Ziet er al prachtig uit.
Nu nog wat country of bluegrass music op de achtergrond (bv. Lester Flatt & Earl Scruggs ;)) en het zou helemaal perfekt zijn.

Toch een bewonderenswaardig projekt Marty dat ik al een hele tijd volg.
Met vriendelijke groeten
Peter