5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

Michael

Citaat van: D_Loc op 30 december 2013, 20:43:57 PM

Zijn er al in NL aangekomen?

Ik heb er één besteld met sound, maar wacht nog geduldig af. (Swifterbant Nederland)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Brossel

Citaat van: doomslu op 30 december 2013, 21:18:51 PM
Vreemd, de analoge zijn al lang verstuurd...

Ook mijn analoge dc model is hier (Malden, NL) nog niet aangekomen...

Anderen in Nederland al wel?

Groetjes
Davy Beumer
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

mark7758

Helaas niet. Maar volgens het franse MSN forum zouden de DCC zonder sound nu pas verstuurd worden. Niet waar luc???
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

De analoge locs zijn al dagen de deur uit.
Alle locs met sound decoders nu ook. De laatste lading deze morgen.
Waar men nu mee bezig is zijn de DCC en 3-rail digitale versies, zonder sound.

Blijkbaar hebben ze in Nederland achterstand met de uitleveringen van de pakjes in deze dagen want Van Biervliet meldt me dat ze ook nog andere bestellingen verstuurd hebben naar NL (zelfs nog voor kerst) en deze zijn ook nog niet toegekomen.

Als ze de tracking opvragen is er sinds 27/12 nog niets gewijzigd aan de status in NL, dus zullen jullie nog even wat geduld moeten hebben of aan de Nederlandse posterijen hun oren gaan trekken...  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Johnnytrein

Lap nu pas de analoge 3 rail versie, dus MFX met geluid dat word dus ongeveer bij benadering tegen 3 koningen dat mijne loc hier zal arriveren.  :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

drie koningen,drie koningen,
geef mij ne nieuwe loc,
mijnen ouwen is versleten,
mijn moeder mag't nie weten,
mijn vader heeft het geld
op de rooster geteld!
;D ;D ;D

;)

doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 31 december 2013, 07:23:53 AM
Lap nu pas de analoge 3 rail versie, dus MFX met geluid dat word dus ongeveer bij benadering tegen 3 koningen dat mijne loc hier zal arriveren.  :'(
Johnny, nog niet goed wakker man?  ;)

Een analoge 3-rail versie bestaat niet.

Ik schreef: Alle locs met sound decoders nu ook. De laatste lading deze morgen.
Waar men nu mee bezig is zijn de DCC en 3-rail digitale versies, zonder sound.


Dus: alles met geluid is de deur uit, ook de 3-rails. Die mag je vandaag of ten laatste over een paar dagen verwachten.
Momenteel worden de digitale locs zonder geluid voorbereid. Dus zowel 2-rail als 3-rail.
Blijf maar wakker, dat je de bel hoort.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Oesje, dan ga ik mijne zetel dicht bij de voordeur zetten. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

OlivierV

Bij degenen wie hun DCC sound versie met schokjes rijdt... Versteek uw antislipbandjes naar de juiste assen.

De voorzitter van de club had gisteren zijn exemplaar mee (mooi ding) maar reed heel schokkerig, bleek dat de antislipbandjes op de stroomafnemende asjes zat.

Salutaciones!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Milj***** sta ik juist met mijne zetel in mijn handen hoor ik een auto stoppen, het openen en terug dicht doen van het auto portier. Klinkt hier plots de bel laat de zetel vallen om de deur te openen. Hoera de pakjes man staat voor de deur met een redelijk grote doos met daarin de loc..
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

reeves


doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 31 december 2013, 11:34:31 AM
Milj***** sta ik juist met mijne zetel in mijn handen hoor ik een auto stoppen, het openen en terug dicht doen van het auto portier. Klinkt hier plots de bel laat de zetel vallen om de deur te openen. Hoera de pakjes man staat voor de deur met een redelijk grote doos met daarin de loc..
;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Intussen dat pracht model uitgepakt en na een rondje deed de loc niks meer.  :'( Ik heb vervolgens mijn CS1R afgezet en terug opgestart en de loc doet het terug. :) oef. Wat het geluidsvolume betreft dat is absoluut niet te stil.  :) . Ik heb wel lang moeten zoeken naar de koppelingen, die zaten heel diep in een opening van de mouse.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

reeves

Veel mooiere doos trouwens dan de vorige B-models 55'ers, zouden ze deze apart verkopen, zijn pak steviger dan het "plastiek" waar de vorige modellen in zaten

Groeten Tom