moeder de vrouw

Gestart door Dirky, 03 februari 2013, 17:59:27 PM

Dirky

Toch efkens een ode aan de echtgenotes die belangeloos meewerken aan de projecten van hun man!  :)

In mijn werkplaats wil ze niet maar de keuken kan dus ook voor modelbouw dienen:


Gerolf

Chapeau, Dirk. Ook om dit onder de aandacht te brengen

Mijn vrouwke geeft me vooral tijd en ruimte om met de hobby bezig te zijn.
Aan anderen wat reclame maken voor mijn webstek doet ze ook graag
Mee knutselen is wat teveel gevraagd, denk ik  ;)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Dat is herkenbaar Gerolf.
Maar evengoed voor het krijgen van de ruimte en de tijd is een bedankje aan hun adres niets te weinig.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

Hier komt moeder de vrouw af en toe eens kijken , en vraagt zich elke keer weer af wanneer er nu eens huizen en bomen komen te staan , en ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven , laatst liet ik ze de prachtige brug van " onze " Luc eens zien met dat water , haar antwoordt " voila , dat is modelbouw , waarom maak jij ook zoiets eens niet" , ze draaide zich om en weg was ze... ???

Maar gelukkig geeft ze mij , net als bij Gerolf , massa's tijd om mij hier op zolder te amuseren.

Metpetergaathetbeter

altijd diene Luc, he ? 8)
Groeten Peter ;)

doomslu

Ze is welkom hier...  ::)



... voor een bezoekje hé!  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

 ;D ;D ;D
Ook hier begrijpt mijn vrouwtje absoluut niet waarom ik zoveel tijd in mijn knutselkot zit (begint wat te beteren, nu met dat station), maar ze geeft me absoluut alle tijd en ruimte om me met de hobby bezig te houden!
Het zou haar wel veel plezier doen, moest ik de helft van mijn "rommel"  weg doen, zodanig dat er wat orde en ruimte kwam, maar ja, dan heb ik mijn gereedschap en materiaal niet meer, hé  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Kennelijk zijn die vrouwen jullie graag kwijt :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eddy

Dag allemaal,

T'is te koud om te prullen in mijn kot.Daar komt dit jaar verandering in,isoleren en een een goede verwarming.Mag nu in de living wat prullen aan den Tich.





groeten eddy

loc1200

Mooi glas, Eddy. Die heb ik nog niet.  ;D  ;D  ;D

Gr. Mars

janjozef

Ik heb een prachtig tuinhuis, geïsoleerd en verwarmd maar 't vrouwke wil dat ik in de living aan tafel zit, kwestie van niet gans de avond alleen te zitten, en ik moet niet eens opruimen 's avonds, mag gerust blijven liggen tot morgen, ne schat hé

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

argilla

Eddy dat biertje een Vorster ???
Overigens prachtig materiaal ....... ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

modeltreinbart

Ik heb geen vrouw en de helft van mijn woonkamer is bouwruimte geworden voor de bulk terminal.
Alleen komt mijn moeder regelmatig eens langs en vraagt haar dan af wanneer het op zijn poten zal staan dat ik eens kan eten aan mijn tafel i.p.v. in de zetel.
Maar ik ben er volop bezig met het houten werk dus ze zal nog even geduld moeten hebben tot mijn baantje op zijn poten staat.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Michiel

Het is toch geweldig dat de vrouw niet alleen respect heeft voor het modelbouwgebeuren, maar ook participeert in de bouw om een of andere manier. Daar kunnen velen alleen maar van dromen. Langs deze kant krijg ik nog steeds voor het volle pond onbegrip en verwijt. Dat de vrouw meewerkt is zeker niet evident voor velen onder ons. Koester deze momenten!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Misschien een tip: mijn vrouw is enthousiaster geworden na mijn eerste publicatie in MSM  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw