dilemma

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 januari 2013, 17:04:47 PM

Metpetergaathetbeter

DILEMMA 



-Zegt de ene vriend tegen de andere: een dilemma, wat is dat eigenlijk?

-Antwoord van zijn maat: Wel, niets is beter om het uit te leggen dan een voorbeeld.

-Veronderstel dat ge door omstandigheden in een groot bed ligt met links van u een bloedmooi meisje, rechts een homo.

Wie gaat ge dan de rug toekeren?  :-\


Groeten Peter ;) 

SuSke

Dat is dan ook eerder een kwestie van eigen aard zeker  ;) ??? :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modeltreinbart

ik vraag of de schone dame in het midden komt liggen en leg me in haar plaats . Lig namelijk altijd aan de buiten kant . Dan hoef ik niemand de rug te keren en ik lig nog altijd naast die schoon madam.  ;) ;) ;)
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Metpetergaathetbeter

Bart, de meesten liggen hier wel aan de buitenkant, velen heb hier het geluk(of voor sommigen ongeluk) van een triootje of een quatrootje te ambieren !

Groeten Peter ;)

modeltreinbart

We kunnen natuurlijk nog de homo uit het bed flikkeren .
Niet dat ik iets tegen homo's heb want zelf ken ik er ook een paar en ze komen niet aan mijn lijf .
Maar dan heb ik het bed voor mij en die schone dame alleen en dat zal wel nodig zijn als ik haar alle hoeken van de kamer wil laten zien  8) 8) 8)
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Steam.N

Citaat van: modeltreinbart op 15 januari 2013, 16:46:39 PM
... Maar dan heb ik het bed voor mij en die schone dame alleen en dat zal wel nodig zijn als ik haar alle hoeken van de kamer wil laten zien

Zoals je zegt:  "WIL laten zien ..."   
Keep on dreaming  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: modeltreinbart op 15 januari 2013, 16:46:39 PM
als ik haar alle hoeken van de kamer wil laten zien  8) 8) 8)

Veel stof in de hoeken liggen misschien ? ;D
Groeten Peter ;)

SuSke

it takes two to tango ....  ;) ::) :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Wat ik me vooral afvraag: zou dit een vraag uit het leven van Peter gegrepen zijn?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#9
Heb mij dat ook al dikwijls afgevraagd !  :-\  18 gelukkig getrouwd (mijn vrouw gelukkig, ik getrouwd) nee alle gekkigheid op een stokje ben geen buitenbeentje, wanneer ik op het werk ben en ik hoor verhalen van die derde en vierde vrouw waar het ook niet goed meegaat, ben ik eerder conservatief !

Groeten Peter ;)


PS @Jurgen, schrijffout en spatie verbeterd  :D ;)

Havoc

Citeerwanneer ik op het werk benen ik hoor verhalen van die derde en vierde vrouw waar het ook niet goed meegoed, ben ik eerder conservatief !

Tja, als het met de eerste en tweede niet gelukt is... Misschien ligt het dan niet aan die vrouwen?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Misschien wel, maar dat moet de man of de vrouw zelf uitmaken nietwaar ?

Groeten Peter ;)

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 januari 2013, 21:11:28 PM
PS @Jurgen, schrijffout en spatie verbeterd  :D ;)


Haha, 'k ben helemaal mee! Dank je.   ;D ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.