Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

Mattias

Citaat van: Anarchy op 28 februari 2013, 12:25:22 PM
Zeer goed nieuws :) Ik heb 2 gele versies nodig ;) Zijn er al details van prijzen en versies?

129€ voor DC, als ik mij niet vergis...
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Jurgen

Citaat van: Mattias op 28 februari 2013, 12:49:39 PM
Citaat van: Anarchy op 28 februari 2013, 12:25:22 PM
Zeer goed nieuws :) Ik heb 2 gele versies nodig ;) Zijn er al details van prijzen en versies?

129€ voor DC, als ik mij niet vergis...

En € 30,00 extra voor een AC-model.

Als eerste is de groen/gele aan de beurt, samen met 2 TBL-locs. Tenminste, zo begrijp ik het uit het artikel. De nummertjes staan erbij vermeld, maar mijn magazine wordt nu gelezen door mijn vader en ik ken ze niet uit het hoofd.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ems

Citaat van: Sicco op 28 februari 2013, 11:41:21 AM
Vraag me af of VBV zichzelf niet onderhand gaat beconcurreren door in crisistijd tegelijkertijd de 55, 60, proto 60 en 62 in productie te hebben en nog met de 51 te komen.

Mee eens Sicco, ik denk dat VBV beter een rangeerloc had aan kunnen kondigen, of durven ze dat niet aan omdat LSM die ook al eens heeft aangekondigd?
Ik zit in ieder geval niet (meer) op een reeks 62 te wachten en al helemaal niet voor een (budget) prijs van € 129,00 (als die prijs klopt).
Groet, Edwin

stevend

Dieselfreak en peter , daar kan ik me volledig bij aansluiten.
Tp 3 dus. Met de 6 cijferkes nietwaar.
Een suggestie voor de fabrikanten ( ook al door Dieselfreak aangegeven ), een reeks 40.
Groene kleurenstelling uiteraard ;)

dieselfreak

Citaat van: stevend op 28 februari 2013, 18:30:23 PM
Dieselfreak en peter , daar kan ik me volledig bij aansluiten.
Tp 3 dus. Met de 6 cijferkes nietwaar.
Een suggestie voor de fabrikanten ( ook al door Dieselfreak aangegeven ), een reeks 40.
Groene kleurenstelling uiteraard ;)

Misschien moeten we een Facebookgroep oprichten: "Meer groen en tijdperk 3 in de modeltreinwereld?" ;)
MC

bellejt

ideaal was een reeks 73.Die heb je alleen heel duur bij Olaerts en heeft toch in gans Belgie gerangeerd.Of de reeks 101/29 .Die heeft Roco uitgebracht maar volgens mij nooit in AC / 3rail.Zal er binnen een 3 tal weken eens over praten met papa Van Biervliet als ik mijn ecos ga halen.PS: de nieuwe reeksen ,ook budget, zouden voorzien zijn van een gans nieuwe supermotor met veel trekkracht.Heb het prototype 2 weken geleden zien rijden en is echt super.Ook het geluid wordt volledig vernieuwd in de nieuwe reeksen.

cyberbeast

Ik heb mijn ouwe 62 een paar jaar geleden verkocht omdat ik problemen had met averechtse lichten.
Ben in ieder geval dik tevreden hiermee en ga er zeker eentje halen. Das een mooie prijs voor een leuke lok.

bellejt

ik vind het artikel niet terug in de MSM.Of ben ik blind ? Heeft iemand de pagina of is het de reeks 55 van modelspoormagazine ?

Jurgen

Pagina 35 linksonder staat het stukje van de reeks 62.

Op de website van Van Biervliet is momenteel (nog) niets te vinden behalve dan de link "Budget Line". Hun pas vernieuwde website wordt weer vernieuwd.  ???
Mvg, Jurgen

doomslu

Citaat van: bellejt op 28 februari 2013, 19:41:25 PM
ik vind het artikel niet terug in de MSM.Of ben ik blind ? Heeft iemand de pagina of is het de reeks 55 van modelspoormagazine ?
De budget-line wordt vermeld in het artikel over Nürnberg.
Wanneer het eerste model beschikbaar is zullen we daar uiteraard een test mee doen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Jurgen op 28 februari 2013, 19:50:26 PM

Op de website van Van Biervliet is momenteel (nog) niets te vinden behalve dan de link "Budget Line". Hun pas vernieuwde website wordt weer vernieuwd.  ???
Jurgen, ik weet van Kristof dat ook zij problemen hebben met de website.   :(

Jurgen

Citaat van: doomslu op 28 februari 2013, 19:52:05 PM
Citaat van: Jurgen op 28 februari 2013, 19:50:26 PM

Jurgen, ik weet van Kristof dat ook zij problemen hebben met de website.   :(

Vandaar de nieuwe vernieuwing.  :)

Wat ik me trouwens ook afvraag, zal dit model overal te koop zijn of enkel bij Van Biervliet zelf?
Mvg, Jurgen

doomslu

Speciaal voor jullie, de foto uit MSM van een prototype:

Anarchy

Ziet er goed uit! Als je ziet dat dit alles kan voor zo'n prijs ... :) Laat de gele versies maar komen voor mijn reizigers 8)

Decapod

Dat ziet er meer dan prachtig uit. En voor zo'n een prijs! Mag er ook nog een TpIII-model of twee drie bij?

*Please, smekend op de knieën*
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.