Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

modelspoormagazine fanleden dag ?

Gestart door bellejt, 19 november 2012, 20:14:49 PM

bellejt

zou er interesse zijn voor een forum ledendag ,eventueel met workshops  in Belgie ?

Indien wel zou ik dat graag vernemen .Op andere sites bestaat dit reeds en is meestal een groot succes.

Bij voldoende interesse moet dit wel te organiseren zijn.

Met vriendelijke groetjes , Johnny

doomslu

Forummeetings zijn er geweest, met wisselend succes, maar steeds leuk en gezellig.

Als er ideeën zijn, laat maar komen.

Schrijf alvast in jullie agenda dat er een speciale 'MSM-TMM forumbaan dag' komt in Aalst op zaterdag 23 maart.
Is in de eerste plaats bedoeld voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de forum-baan, maar iedereen is welkom.   ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

In princiepe ben ik erg geïnteresseerd.
Hangt natuurlijk af van de gekozen datum en plaats van samenkomst.
Workshops vind ik zeker een pluspunt.  Geen idee welke haalbaar zijn ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#3
Johnny, berichtje ontvangen !

even het idee laten zaken, ben eigenlijk net terug van de AMSAC !

Groeten Peter ;)

PS misschien hebben we al een lokaal in het Gentse voorradig (Lucien ?, er is daar misschien al één datum vrij , ;))

Jurgen

Misschien moeten we het eens ruimer zien en een samenkomst van MSM-lezers organiseren.
Een rondrit met een stoomloc van de NMBS of het TSP is altijd te regelen, je moet er alleen liefhebbers voor vinden. Ik bedoel dan niet een ritje over een museumlijn, maar echt iets speciaals. In 2014 opent er naar het schijnt een museum in België, misschien een idee?  :P

En voor zij die zeggen dat er toch niemand komt, vraag het eerst eens aan de lezers. Je weet maar nooit!

Als MSM zelf kan meewerken moet er toch iets te realiseren zijn?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik de noorman

Zie ik ook wel zitten.

Kan misschien dan een workshop geven waar al eens eerder is naar gevraagd, bouwen met aluminiumplaat.
Indien interesse hé ik wil me niet opdringen.

Erik.

PietB

Nou ik heb ook wel interesse om langs te komen, als het niet teveel moeite is om het rond de lijn Oostende - Gent - Hasselt te organiseren dan hoef ik uit de richting Amsterdam niet zo ver te rijden.
Want ik wil jullie wel eens de hand drukken.

grt Piet.

PietB

Wat is het in eens stil in dit topic?
Is er iets op komst?  ;)

grt Piet.

bellejt

ik wacht op de bevestiging van een medemodelbouwer om alles eventueel met hem samen te organiseren in het Gentse.Kan ook niets beloven maar we leven op hoop.