Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

raf

als je zondag komt kan ik een steek karretje mee brengen en dan rij ik je heel de expo rond als je wil .
het gaat geen zicht zijn maar handig is het wel LOL

en dien Jean blijft bezig he niet normaal buiten het spoor dan want das wel normaal spoor

Jean hopelijk heb je zondag nog plaats ik breng een presentje mee wat je goed gaat kunnen gebruiken mijn gedacht
het is ongeveer 40X30 en plat en komt goed van pas bij modelbouwen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Je maakt me nieuwsgierig, Raf  ;)

Tuintjes hebben een gazonneke gekregen, kasseitjes een kleurtje.
Nu wordt de spoorhal aangepakt: het wordt tijd dat die ook eens af geraakt.

En (heel) misschien een messing kitje als dessertje ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Nog enige dagen en ik kan dit schoons bewonderen....

Steam.N

Citaat van: milocomarty op 14 oktober 2014, 00:54:11 AM
Nog enige dagen en ik kan dit schoons bewonderen....

Nog enkele dagen om er iets van te maken ...  ::) ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

4 dagen en één uur!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Toch leuk, als de wedstrijdorganisator de deelnemers tot rust brengt  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Bolje

Citaat van: doomslu op 14 oktober 2014, 08:47:23 AM
4 dagen en één uur!  ;D
Geen paniek!

Nog een zee van tijd. ;D
Vele groeten,
Ronald

PietB

Citaat van: Steam.N op 14 oktober 2014, 09:03:04 AM
Toch leuk, als de wedstrijdorganisator de deelnemers tot rust brengt  ;D ;D ;D
O, wordt jij kalm van dat soort meldingen?  ;)

grt Piet.

SuSke

Ik vermeod dat Jean zo'n grote bronzen bel op zijn knutselkamer heeft staan en dat hij daar elke 10min zo eens op klopt om "zen" te worden :) ofwel is hij compleet gedrogeerd ;)

Voor de opbouw van de minibaantjes doping controle in de brabant hallen ;)
zaterdag en zondag zal het cafeïne gehalte zowiezo te hoog zijn.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Frans, je hebt me een reuzeidee aan de hand gedaan.
Thanks.  Nu wordt het pas écht zen  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Jean, het is plagen hé.
Ik heb er het volste vertrouwen in.

Wat staat er nog op het lijstje? Is het haalbaar?
We duimen mee, maar als organisator duim ik met elke deelnemer mee!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Luc, er vallen spijtig genoeg dingen weg, maar de essentie moet en zal er zijn.
De todo-lijst is aan het inkorten, maar enkele belangrijke punten staan nog open.
Ik heb er (bijna) ook het volste vertrouwen in  ;)

Dat je aan het plagen was, was me wel duidelijk  ;)
Goed om eens even te kunnen glimlachen in deze hectische tijden ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Tjalling

Jean,

Succes met de allerlaatste loodjes, en met inpakken. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat zoals het in Leuven te zien zal zijn. Hartelijk dank voor deze geweldige reis van 2 jaar en een beetje. Het is iedere keer weer een genoegen geweest de volgende ontwikkelingen te lezen.

Morgen nog werken, dan morgenavond naar Wim om hem te helpen met Wolzerdange.

Groet,
Tjalling
 

Steam.N

Thanks, Tjalling.
Het was me inderdaad een reis, maar erg aangenaam in jullie gezelschap  ;)

Deze nacht wordt alweer een lange werknacht.  De voorlaatste ...
Elk beschikbaar uurtje wordt benut !
Het is nodig ...
Maar met zicht op Leuven, zit de moed er wel in !

Ik kijk ook uit naar de momenten waarop ik gezichten kan plakken op de namen van mijn reisgezellen, benieuwd naar de reacties, en blij met de wetenschap dat ik ná Leuven 's avonds terug af en toe rustig in de zetel kan achterover leunen en nietsdoen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

Citaat van: Steam.N op 16 oktober 2014, 00:32:29 AM
en blij met de wetenschap dat ik ná Leuven 's avonds terug af en toe rustig in de zetel kan achterover leunen en nietsdoen.

Geloof dat maar niet,er komt ook nog een 2016!!!
En nu je de smaak te pakken hebt,samen met misschien de roes van de overwinning...
Als je Maandag begint wordt het misschien niet zo'n eindspurt voor october 2016  :D :D :D

;)