Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

Steam.N

Opbouw klaar (denk ik): laatste schrijnwerkerij achter de rug, geschilderd en drogend ...

Tijd om eindelijk aan die driewoonst te sleutelen ...
Deze avond de verlichting bijspijkeren ...

@Koen: Leuven nadert  ;D ... :o :(
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Ik kijk er al naar uit  ;). Ik denk dat ik niet alleen zal zijn  ;D  ;D ;D


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

nog 5 dagen... en dan schudden we elkaar wellicht de hand Jean, hup hup hup ;D ;D
raar te beseffen dat t hele festijn over een weekje alweer in de afbouw zit :o

doomslu

Citaat van: Kautenbach op 12 oktober 2014, 18:57:18 PM
...
raar te beseffen dat t hele festijn over een weekje alweer in de afbouw zit :o
Ik heb daarnet hetzelfde gezegd tegen mijn vrouw. Over een week zijn we al aan 't uitblazen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Hey, Wim: ik ben nog aan het OPbouwen  :o
Ik hou er nog even de moed in, en denk nog niet aan AFbouwen, hoor !  ;)

Het is een verloren gevecht tegen de beschikbare uurtjes ... maar doe koppig voort.
De vooruitgang geeft me een boostje.
Het begint wat op een baantje te trekken.

Hopelijk is er nog wat tijd om te werken aan de aansturing en het rijden van de treintjes ...

@Luc: Binnen een weekje uitblazen?
Denk ik niet: dan is het uitladen, en vooral: plaats vinden om alles weg te zetten,  zodanig dat 't vrouwtje niet zit te sakkeren dat het alweer dik in de weg staat ...
Elke dag zijn zorgen.  En vandaag is het: baantje klaar maken  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

wah, Jean, nog tijd om te posten, gaat goed OP bouwende kritiek ;D ;D

hOP
hOP
hOP

ik ben razend benieuwd!!

Pol

Ik hoop u alvast tegen te komen op Modelspoor-Expo, Jean; van ex-Turnhoutenaar tot Turnhoutenaar en daarbij ... uw station, dat WIL IK GEWOON GEZIEN HEBBEN!  8)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Steam.N

Eindelijk klaar met de driewoonst.
Dak en dakkapelletjes waren stuk lastiger dan verwacht.
Blij dat het achter de rug is.  Vooral ook blij met de uiteindelijke vogelkooi ...

Nu volgende punt ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mdvholland

Ook hier een bewonderend volger op afstand: Jean, chapeau voor je prestaties.

Dankzij spoorboom.nl van de week mijn toegangskaart voor Leuven al binnengekregen (prima service!), dus ik heb mijn plaatsje in het publiek verzekerd  ;D

Ik zie uit naar de reallife versie van Turnhout-NEEB...  Jean, succes met de eindsprint!

Matthijs

Peter

Nog vijf daagjes en we krijgen het "LIVE" te zien :) :) :) :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

#4225
Vogelkooitje is wel af, maar eigenlijk niet af ...
de vogeltjes zijn gaan vliegen ...



Nog wat planken zoeken, om de gaten af te dichten ...
Zal voor ná de expo zijn, vrees ik.
Dus geen kippen, kanaries of peruches meebrengen !!!  ;D ;D ;D

Dat kot is eigenlijk ideaal om het messing kitje (dat ik (einde) deze nacht gebouwd heb) in te rijden ...
Welk kitje ?  Ewel, eentje dat je dit weekend gaat zien  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

en hij gaat gewoon door, tot de laatste minuut... petje af Jean,

loebaske

ja, wat moet hij anders doen, zijn lange dagen zenne als je niets om handen heb  :)

755philippe

Hallo Jean,

Ik  volg jou projekt(en) al geruime tijd en het ziet er gewoon geweldig. Chapeau voor deze prestaties. Ik had zeer graag jou projekt in Leuven LIVE gezien samen met een babbel maar spijtig genoeg lig ik met mijn voet in de gips. Hopelijk ga je na expo wat foto's posten of wie weet op een andere expo jou werk nog eens tentoonstellen. Met pijn in het hart moet ik deze keer forfait geven. Knap werk.

755philippe

Steam.N

Citaat van: 755philippe op 13 oktober 2014, 13:26:01 PM
... spijtig genoeg lig ik met mijn voet in de gips.  ...

Philippe, maar dat is een super-opportuniteit !
Nu moet je zéker komen: je zwaait met je gips-voet wat rond, ploft hem op wat lange tenen, en hebt gegarandeerd plaats op de eerste rij  ;D ;D ;D

Nee nee, gezondheid gaat voor, dus doe maar voorzichtig.
Hopelijk komen er dit weekend wat fotografen af, die je wat foto's kunnen bezorgen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }