Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

evan

Komaan Jean

Tempo Tempo!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

De avond is nog niet voorbij, Evan  ;)
Het kan nog lukken ....  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#4098
Glas geplaatst, eerste vlak pannen geplaatst.
Nu even werkloos, want boeltje moet drogen ...

Zal de tijd even opvullen met het (proberen) bouwen van een stootblok (spoorstaaf-type) ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

CiteerNu even werkloos, want boeltje moet drogen ...

Dacht dat dat alleen een Duits probleem was  ::) ;) :P

Steam.N

#4100
Dakje ligt er op.



Eenvoudig, pretentieloos huisje ... Maar ...
werken zijn echter niet afgerond:
- nok moet nog gemaakt worden
- pannen moeten geschilderd
- vensterbanken moeten geplaatst
- schouw moet gemetst worden

Maar ik moet nu in bed.  Binnen drie uurtjes terug appel aan bed.
Waar is de tijd toch naartoe gevlogen ... dat dit gebouwtje nu niet af is ...
Doeme ...
Gelukkig komt het weekend met rasse schreden dichterbij ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

weeral eens proper werk,


« Reactie #4100 Gepost op: Vandaag om 01:57:18 » volgens mij ben jij al gescheiden van tafel en bed, maar je weet het nog niet ! ;D
Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 september 2014, 12:06:26 PM
... volgens mij ben jij al gescheiden van tafel en bed, maar je weet het nog niet ! ...

De tijd zal het uitwijzen, Peter.
Niet zo pessimistisch zijn: ná de wedstrijd loopt het leven terug volgens een ander ritme  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

m.a.w. vanavond niet schat ik moet nog NEEB'en !  ;D
Groeten Peter ;)

Peter

Ziet er weeral heel mooi uit Jean.
Ik zie dat je al een voorraad Tamiya lijm op de achtergrond hebt klaarstaan. Nog eventuele toekomstige projekten?
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Citaat van: Peter op 25 september 2014, 15:02:14 PM
...l een voorraad Tamiya lijm op de achtergrond hebt klaarstaan. Nog eventuele toekomstige projekten?

Toekomstige projecten genoeg  ;)
Hier gaat het om twee bijna-lege potjes en een bijna-vol.
Af en toe het nieuwe wat bijvullen met de overschotjes ...

Laatste huis: arduin geschilderd, nok aangemaakt, vensterbanken aangemaakt.
Nu even eten, en dan wordt het dak geschilderd en de schouw gemetst,
Zou niet te lang mogen duren ...

Daarna ... genoeg werk om uit te kiezen ...
Zien we straks wel ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

#4106
Bijna terug tijd voor serieuze dingen :



Schouw is al geassembleerd, maar heeft nog een likje verf nodig alvorens te monteren.
Ook een dakgoot ontbreekt nog aan de achterkant.
Er zijn nog wel kleine werkjes om alles op punt te stellen, maar niets fundamenteels.
Blij dat dit alweer achter de rug is ...

Straks wordt een kasseiweg, die ik deze avond uitbrak, terug (en deze keer goed uitgelijnd) geplaatst.
Zou normaal geen verrassing mogen opleveren.
Daarna is het alweer stoeien met leem ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ERVIN

En dat ziet er weeral TOP uit hé Jean!!  ;)

Michael

Jean je hebt de smaak al langer te pakken, maar nu lijkt het als of je de gebouwtjes in een mum van tijd bouwt en verouderd. Knap staaltje modelbouw weer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Knap huisje, Jean. Een mooie aanvulling voor je project  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw