Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Turnhout - NEEB: The Sequel ...

Gestart door Steam.N, 19 juli 2012, 19:57:36 PM

doomslu

Citaat van: conducteur op 19 oktober 2014, 22:27:10 PM
Citaat van: PeterC op 19 oktober 2014, 21:29:38 PM
Jean,

Een dikke, welverdiende proficiat!

Hou er wel rekening mee dat er enkele ongeschreven regeltjes in het reglement staan: 'De winnaar is zedelijk verplicht om alle stembiljetten door te nemen en iedereen die op hem/haar heeft gestemd persoonlijk uit te nodigen voor een rijkelijke BBQ en daaraan verbonden forummeeting".  ::) ::) ::)

Proficiat!
Luc Dooms, ik vind dit wel een goed voorstel van Peter om dit te doen. Zet dit maar in het reglement voor 2016 ;)
Het staat er in, en ik hoop dat je wint!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Citaat van: SuSke op 19 oktober 2014, 21:30:46 PM
Van harte proficiat Jean, een welverdiende eerste plaats in de beide criteria  :D



lijkt me meer als logisch. Kon geeneen ander minibaantje tippen aan uw creatie. Proficiat (ik zeg hierbij niet dat de andere baantjes slecht waren hé!!!)
Greetz

Thommy

Steam.N

Moe, maar superblij !!!


Deze avond boeltje terug thuisgebracht ... veel spullen liggen in de garage, maar hoofdmodule hangt terug aan de bezemsteel in mijn knutselkamer.
Kwestie van komende dagen wat verbeteringswerken uit te voeren, voornamelijk aan de onderkant van de module.

Aan iedereen die het baantje kwam bekijken, voor me stemde, me kwam feliciteren, me maandenlang volgde op dit draadje:
Een hartelijke dank !!!  Het was een speciale ervaring, die ik zal koesteren !

Luc, ook voor jou een hartelijk dank voor de perfecte organisatie van dit weekend, en het vlekkeloze verloop !

De komende dagen ga ik me terug aanpassen aan een normaler levensritme, mijn vrouw's en mijn eigen wensenlijstjes eens naasteen leggen, en de komende maanden terug wat richting geven:  wat doe ik eerst, hoe past modelbouw in dit schema, en waarmee ga ik aan de slag ...

Maar nu: eerst wat slapen ... heerlijk om er nog eens vroeg in te liggen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Slaap zacht en droom goed. In je dromen mag je nu écht aan het zweven gaan.

Maar wij zijn ondertussen ons favoriete feuilleton kwijt  :'(
Kan er iemand Jean wijsmaken dat het allemaal maar een mooie droom was, maar dat de expo pas volgend jaar plaatsvindt ?

Durango

Jean, Proficiat. In het echt was het kleiner als het leek de foto's. Wat een gepriegel op de vierkante milimeter. Perfect stukje modelbouw.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Bolje

Citaat van: Steam.N op 19 oktober 2014, 23:38:02 PM
Moe, maar superblij !!!

Maar nu: eerst wat slapen ... heerlijk om er nog eens vroeg in te liggen ...
Proficiat, Jean

Ik heb het niet kunnen meemaken (jammer genoeg), maar volgens de foto's, de mooiste, met pittige concurrentie.

En, slapen, het is je gegund!
Vele groeten,
Ronald

raf

voor diegene die de concurentie ook willen zien denk ik
mijn foto's vind je hier maar er zijn er bij die onscherp zijn
eerst de reden van de foto's
ik heb geprobeerd sommige mooie tafereeltjes die in de verschillende banen zijn ingebouwd mee naar huis te nemen om er zelf iets mee te doen op mijn baan
dat de foto's dan niet 100% gelukt zijn heb ik later maar eerst gemerkt maar voor mij zijn ze nog van waarde omdat het tafereeltje er op staat en dat kan ik dan terug voor mij halen want het zit in mijn fotografische geheugen LOL

hier de foto's  maar niet van alle deelnemers
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=827267427325408&set=a.827267407325410.1073741854.100001264753423&type=3&theater

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

De minibaantjeswedstrijd van MSM is steeds van hoog niveau geweest. In de top 3 eindigen is al een hele eer en machtige prestatie. Winnen is een fantaschische kroon op het werk. Jean, alleen al voor de moeite en het doorzettingsvermogen heb je deze prijs verdiend. Maar hoe je het pareltje dat gekreerd hebt draait of keert, het blijft een schitteren in z'n detail. Mijn oprechte felicitaties!

En nu mag je van mijn part een goed en diep stoom afblazen. Laat maar eens goed gaan! ;-)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Grote stomer

Jean

Ik heb uw draadje hier op het forum ook gevolgd en zondag in levende lijven het minibaantje mogen zien: zeer mooi!  Niet tegenstaande dat de andere minibaantjes ook van hoge kwaliteit waren.

Een puntje voor verbetering, vind ik persoonlijk: ik vond het spijtig dat ik de overkoepeling niet beter kon zien.  Ik weet dat het bloed, zweet en - tranen nu net niet - heeft gekost en op de foto's op dit forum zag het er fantastich uit.  Dus had het graag een beetje beter in detail gezien.  Misschien volgende keer twee zijden openen voor het publiek of met een spiegel werken.

Maar toch dikke proficiat! :)
 

Gerolf

#4314
Ook van mij (opnieuw) een dikke proficiat.
Ik ben blij en mee-fier op zowel het wedstrijdresultaat als het baantje zelf  8)

Mijn fotookes staan intussen ook online:









en nog meer (ook van de rest van de expo) op http://meb.gerolf.be/home/expo/nmech.htm
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Ook van mij een dikke proficiat met je welverdiende overwinning  ;). Geniet er met volle teugen van  :).
Foto's volgen later.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

Steam.N

Mannen, bedankt voor al die positieve reacties !
Ik zit hier echt na te genieten: van het in Leuven geraken met een baantje dat presentabel was, met de diskwalificatiegrap van Luc, de twee drukke bezoekersdagen waar ik opnieuw veel gezichten op namen kon plakken, en oude bekenden de hand schudden, het resultaat natuurlijk, ...

Super super super ...
Nogmaals dank aan al die me zoveel gevolgd hebben, want jullie motiveerden me om verder te doen.

NU even terug aan 't werk.  Straks terug Post-NEEB-en  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

adrievans

Citaat van: Steam.N op 20 oktober 2014, 13:17:40 PM
Super super super ...Nogmaals dank aan al die me zoveel gevolgd hebben,want jullie motiveerden me om verder te doen.,

Geen dank man,maar dit is nu wat wij van jou vinden , een grootmeester die ons (in ieder geval mij)inspireert tot zelfbouw. ;) :P
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Chrisrail

#4318
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Steam.N

Chris, ik word verlegen  :-[ ;)
Als het voor iedereen leuk was, is het prima !

Ben hier volop punten aan het scoren:
- veranda van alle NEEB-sporen bevrijd
- garage bijna eveneens "ontsmet"
- materiaal besteld om de zolder af te werken

Zovéél aan het scoren, dat mijn vrouwtje mij aan het afremmen is.
Het wordt tijd dat ik even in de zetel ga zitten rusten  ::) ::) ;D
Wat kan het leven soms goed zijn !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }