Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Vakmanschap is meesterschap?

Gestart door Peter, 19 april 2012, 14:13:17 PM

Peter

Nee, geen reklame voor het Nederlandse Grolsch bier, doch een staaltje van modelbouwkunst, namelijk het bouwen van een Baeseler dubbele kruiswissel in Finescale en dan nog in spoor N:0
Wie bouwt er zo eens een in H0?

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?10,5867219
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

C.B.

De wissel niet alleen , landschapsbouw is ook om "U" tegen te zeggen.
En dit voor schaal N.
Steam N ? inspiratie voor u misschien? ... [;)]
Groetjes.
Claudio.

Havoc

Pas bij de derde foto had ik door dat ik naar het model aan het kijken was en niet naar het prototype.
Met vakantie voor onbepaalde duur.


Martin Welberg

Ben zelf erg onder de indruk van z'n laatste foto's, onvoorstelbaar dat dit N is !!

Steam.N

citaat:
Geplaatst door Re460

... Steam N ? inspiratie voor u misschien? ...


Absoluut !!! [:I][:I][:I]
Ik heb op dit ogenblik voldoende werk op de plank, maar als ik die fotos zie, wil ik daar wel snel van proeven (en struikelen, en prutsen, tot ik het wat onder de knie krijg).
Wat die kerel gepresteerd heeft is ongelofelijk mooi.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }