Nieuws:

Nu in MSM 254 BAAN: 21, rue des Haies * Oranjestad

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Kautenbach

8) 8)...zakt ik een Zwolse stadsfiets meenemen ;D

Kautenbach

Zo, de bak is volgeladen, tot morgen Luc en anderen ;D

Wie komt er dit weekend naar Walferdange

Dirkh

Waarschijnlijk zaterdag in de hele late nammidag zo rond 16u.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Citaat van: Kautenbach op 05 november 2015, 22:54:15 PM
Wie komt er dit weekend naar Walferdange
Ik kom morgen naar Walferdange.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

VoilĂ , de Wim en compagnie zijn hier net buiten.
Een soort 'hoog bezoek' voor mijn Manternach moduletje.  :D
De MSM-stand is net naast Wolzerdange. Dat wordt een gezellig weekend!

Tot morgen, Dirk en Dirk!

doomslu

Zondagavond rond 18 uur... Terwijl de eerste schroeven worden losgedraaid maak ik de allerallerallerallerlaatste foto van Wolzerdange.
Vaarwel Wolzerdange...  :(

De reizigers blijver verweesd achter op het perron. Een trein komt er niet meer (die zitten al in de dozen).
Straks wordt de baan gesloopt.

Wim en zijn sympathieke team, mijn buren voor een weekend in Walferdange.

Kautenbach

haha, Luc, het was een eer om je vrouw te mogen ontmoeten en om je prachtige module van Manternach te zien, erg indukwekkend om te zie en ik vond het heerlijk bij gekletst over de modeltreinenbouw, merci voor de foto's en jullie gezelschap, wij vonden het allemaal erg gezellig en supertof om bij jullie langs te komen ;)

groetjes, Roderik, Remco, Stephan, Tjalling en Wim  ;D

(je stand is net rechts op de foto nog te zien, hahaha)

(en een erg mooie allerlaatste foto van Wolzerdange, wellicht komen we de reizigers tegen in een zonnige omgeving 8))

Dirkh

Zonde dat zo een baan gesloopt zou worden. Ik heb ze eindelijk afgelopen zaterdag eens goed kunnen bekijken. Het was er wel heel rustig, Luc lag onderuit gezakt op zijn stoel bijna te slapen en Wim had de tijd om zijn nieuwste aanwinst eens te laten zien van dichtbij. Prachtige loc trouwens Wim en mooi verweert en voorzien van leuke details.

doomslu

Dirk, en wat als mijn baas dit nu leest?  :o  ;D

Tjalling

Och, ik heb iemand een boek zien lezen op de beurs  :o

Het was een zeer aangenaam weekend, en een hele leuke beurs!

Groet,
Tjalling

Dirkh

Heb toch niet gezegd dat je lag te slapen ;D
Je kunt er ook niets aan doen dat er weinig volk was. Maar een uurtje later was je toch druk in de weer met foto te nemen. Trouwens die Duitse baan was ook best mooi alleen jammer geen achtergrond.

Kautenbach

... nou... daar heeft Luc wat aan gedaan hoor ;D ;D ;D die was tot en met zondag avond harstikke druk met van alles, ook rondom die Duitse baan, dus  baas.. ;D ;D

bedankt Dirk, er leuk je te zien en te spreken, hoorde van Luc over de kwaliteit en de afmeting van jouw Franse kerk en omgeving, maakt nieuwsgierig

Die Franse loc reed overigens prima zn rondjes, trok behoorlijk bekijks, wel leuk, zelfs machinist kort gesproken die erop reed, dat soort dingen is net het leuke van een tentoonstelling ;)

Dirkh

Citaat van: Kautenbach op 09 november 2015, 21:36:11 PM
bedankt Dirk, er leuk je te zien en te spreken, hoorde van Luc over de kwaliteit en de afmeting van jouw Franse kerk en omgeving, maakt nieuwsgierig

T'ja dan heb je waarschijnlijk pech. Het diorama was eigenlijk maar gemaakt voor Genk en heeft dan nog een tweede uitstapje mogen maken maar is nu verdwenen in de doos en komt er waarschijnlijk voor het eerst niet meer uit tenzij om er stukken van te recupereren voor de thuis baan.

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk