Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Kautenbach

...stof afblazen ;D ;D nu in t Engels een artikel schrijven (Continental Modeller), in hard copy inleveren, en weer een ander Duits artikel in de pijplijn volgens mij, wel erg leuk!! ff door et draadje heen jassen, op zoek naar een spoorplan 8)

Volgend jaar nog 2 grote exposities af, (onder voorbehoud) Dortmund en Walverdange, die laatste is natuurlijk wel tof! Kan ik zo bij Luc langs, hahaha ;D ;D

nog wat ouwe foto's in zw/w

nu weer verder zoeken











Kautenbach

ha, cool,

In de winkels verkrijgbaar Contnental Modeller van april. Met ont the cover Wolzerdange, ailway of the month, 8 pagina's artikel is toch wel leuk, en ook nog een nipt 2e plaats bij de MSM verkiezing ;D ;D

Nu druk met inpakken en vooral... de logistiek...(pffff, wat een gedoe zeg) voor Dortmund, wel heel veel zin aan, en ik ben benieuwd hoe het daar gaat 8) 8)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Kautenbach op 27 maart 2015, 09:32:45 AM
ha, cool,

In de winkels verkrijgbaar Contnental Modeller van april. Met ont the cover Wolzerdange, ailway of the month, 8 pagina's artikel is toch wel leuk, en ook nog een nipt 2e plaats bij de MSM verkiezing ;D ;D

Nu druk met inpakken en vooral... de logistiek...(pffff, wat een gedoe zeg) voor Dortmund, wel heel veel zin aan, en ik ben benieuwd hoe het daar gaat 8) 8)
blijkbaar heeft jouw toetsenbord hetzelfde probleem als het mijne, er blijven soms letters inkleven !  ;D ;)

gardevil

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 maart 2015, 11:54:45 AM
Citaat van: Kautenbach op 27 maart 2015, 09:32:45 AM
ha, cool,

In de winkels verkrijgbaar Contnental Modeller van april. Met ont the cover Wolzerdange, ailway of the month, 8 pagina's artikel is toch wel leuk, en ook nog een nipt 2e plaats bij de MSM verkiezing ;D ;D

Nu druk met inpakken en vooral... de logistiek...(pffff, wat een gedoe zeg) voor Dortmund, wel heel veel zin aan, en ik ben benieuwd hoe het daar gaat 8) 8)
blijkbaar heeft jouw toetsenbord hetzelfde probleem als het mijne, er blijven soms letters inkleven !  ;D ;)

Ah da's het probleem, ik dacht dat het over een andere baan ging :) ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Kautenbach

Euh 8)

Een i en een r ;D

Bij deze, en idd ons toetsenbord is een dame denk ik, te gevoelig voor mn lompe behandeling :P

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 maart 2015, 11:54:45 AM
blijkbaar heeft jouw toetsenbord hetzelfde probleem als het mijne, er blijven soms letters inkleven !  ;D ;)

Dat krijg je als je 's nachts naar verdachte sites zit te kijken! ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 27 maart 2015, 15:12:53 PM
Dat krijg je als je 's nachts naar verdachte sites zit te kijken! ;D ;D
aan je haar te zien kijk jij daar dag en nacht naar ! ;D

Chrisrail

#682
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Kautenbach

... en in augustus geplaatst, 4 paginaatjes in Eisenbahn Kurier, wel weer eervol/cool ;D ;D ;D

k zag er trouwens wel weer een leuke rariteit in staan, een bakeend voor Saint Tourebiere ;D






sdz1976


Proficiat Wim, met je welverdiende  pluimen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Snobby Crash

Inderdaad dikke proficiat met dit prachtige baantje !
Heb reeds het genoegen gehad dit in het echt te zien,
en het artikel is meer dan verdiend !!!

Geert

centauri167


Rangeerduivel

Citaat van: centauri167 op 30 augustus 2015, 09:46:03 AM
amaai, je wordt nog een bv  ;)

Zal in dit geval wel een "BH" zijn denk ik   ;D ;D

;)

centauri167

Citaat van: Rangeerduivel op 30 augustus 2015, 13:51:29 PM
Citaat van: centauri167 op 30 augustus 2015, 09:46:03 AM
amaai, je wordt nog een bv  ;)

Zal in dit geval wel een "BH" zijn denk ik   ;D ;D

;)

de geaardheid van mensen is privé hé ...  haha   ;D

Chrisrail

#689
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }