3D-printer

Gestart door GTTtommy, 24 januari 2012, 15:41:41 PM

conducteur

Citaat van: Paulogic op 30 december 2013, 21:32:43 PM
Ikke heb een idee... print eens een briefje van 500 euro?  ;D ;D
Grapje David...
Stel je voor...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Huugooke

Ik zie dat Conrad nu ook een (Velleman? ) 3D printer aanbiedt voor 699.
Het commentaar van de ervaringsdeskundigen is heel plezant om lezen!

Stieven76

Citaat van: Huugooke op 05 januari 2014, 20:46:01 PM
Ik zie dat Conrad nu ook een (Velleman? ) 3D printer aanbiedt voor 699.
Het commentaar van de ervaringsdeskundigen is heel plezant om lezen!


Ik denk dat Dani deze ook heeft.

philippe_007

id, Dani heeft zich deze cadeau gegeven voor Kerst ;-)

Ik heb nog niet gelezen of deze al 100% werkende is, loop dan ook een beetje achter met de berichten wegens verlof ;-)

Stieven76

Werken doet ie nog niet dacht ik. Er was een probleem met één van de stuurprints voor een stappenmotor.
Dani is in afwachting van een nieuwe print, of dat is althans het laatste wat ik gelezen had.

dani

dat klopt, Stieven, het defecte stuurprintje is binnengestuurd via de winkel, maar die meldden me vandaag dat "er momenteel geen in stock zijn bij Velleman".

Dus ik zit nu al bijna 4 weken op hete kolen.    Ik raad die Velleman dus niet aan !   Kwalitatief gezien eens hij wel werkt , is hij misschien goed, dat zal het eind uitwijzen maar ook daar heb ik al geen hoge verwachtingen meer.  Maar de service laat flink te wensen over.    Nu ineens hebben ze geen stock, terwijl ze me vorige week nog mailden dat ze er eentje gingen opsturen !!!

Velleman is in mijn ogen FLINK gedaald in achting.    Ik was altijd tevreden over hun producten maar nu is daar een eind aan gekomen door het gebrek aan service.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MARKLINRIJDER

#171
Dani,

En dan spreek je nog niet van de filament.

Ik weet dat ook dat een probleem is bij hen.

Grtjs,

David

dani

Daar kan ik nog niet over spreken want ik ben nog niet aan echt printen toe geraakt natuurlijk.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MARKLINRIJDER

Dani,

Dan gelijk de tip zorg dat je voldoende op voorraad hebt.

Grtjs,

David

dani

Ik weet niet of ik nog ergens voorraad ga  van nemen.

Die printer vliegt waarschijnlijk de deur uit !   De Dienst na verkoop van Velleman is een KLUCHT !!!
Ik zit nu nog altijd zonder printje maar wel met een factuur van NUL euro voor "repair".

Voor mijn part kunnen ze hun K8200 opstoven met een ajuintje.  Die mannen zijn compleet incompetent !
Eerst een mail van "repairs" dat "customer service" je aanvraag onderzocht heeft en behandel, en dat je ze je een printje gaan opsturen.
Dan een mail van de verkoper (waarik hetpakket kocht)  dat ze de printjes niet kunnen leveren wegens geen stock
En dan een blanco factuur met NIKS....


Ik hou het voor bekeken
700 euro  "poubelle"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MARKLINRIJDER

Jammer.

Ik had samen met vele andere gehoopt dat jij ook tot de 3D print groep kon behoren.

Misschien dat je later wel op een leuke printer stuit die wel functioneel is.
En meer naar treintoepassing gericht is.

Grtjs,

David

dani

ik geef ze nog even respijt.....   maar ze moeten mijn geduld niet te veel meer op de proef stellen.
Heb inmiddels uit (denk ik) goede bron vernomen dat ze wel met iets bezig zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

De mannen van Velleman kennende (ben daar ooit nog een halve werknemer geweest) ben ik er zeker van dat ze doen wat mogelijk is. In die wereld hangen ze ook af van toeleveranciers en van de voorbije sluitingsdagen...

Wel raar dat wij (en ik zou ook zo zijn  :)), jaren kunnen wachten op een bestelde loc, maar eisen dat een onverwacht probleem gisteren zou moeten opgelost zijn...

Heb nog even geduld Dani. Het zou leuk zijn voor ons de resultaten te zien van iemand die graag tot op het bot uitzoekt wat kan een beter kan! ;) Ik kijk alvast uit naar je eerste resultaten!

modelbaanHO

Citaat van: Dirky op 07 januari 2014, 20:06:46 PM
Wel raar dat wij (en ik zou ook zo zijn  :)), jaren kunnen wachten op een bestelde loc, maar eisen dat een onverwacht probleem gisteren zou moeten opgelost zijn...

Het verschil is wel dat je die loc nog niet hebt betaald.

Maar inderdaad geduld is een schone deugd.
Blijven volhouden Dani.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

dani

het printje is gearriveerd.  Nu alles kalibreren, en testen bij welk temperaturen alles best gaat..

Eerste test prints waren een fiasco maar dat is door dat ik nog aan het zoeken ben naar de parameters :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.