ik ben jonathan

Gestart door Jonathan, 10 januari 2012, 18:20:00 PM

Jonathan

Ik ben Jonathan, ben 11 jaar en de zotte zoon van loebaske.
Nu heb ik een N baantje. :)

Tot in den draai

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum Jonathan,

Amai de zoon van Loebas, da's pas tegenslag hebben in het leven !
Nee, Jonathan maakte effen een grapje ![}:)] Uwen pa die ken ik al lang, ik zou zeggen van in de tijd dat hij nog lang haar had ! Maar helaas voor hem was dit niet het geval ! [:o)]

Ik hoop dat ge hier veel kunt opsteken, je hebt geluk als iets niet lukt dan kunt ge dat nog steeds aan uwen pa vragen ! Alvast nog veel leesplezier ! [:)]

Doe alvast de groeten aan uwen pa ! [8D]

Groeten Peter[;)]

Steam.N

Een N-schaler erbij.  Welkom op het forum, Jonathan!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Welkom Jonathan! Welkom beste N'er! Welkom zotte zoon van Loebaske! [:)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Paulogic

Jonges jonges toch,...

Nu zijn we gezien zulle... een klein duvelken bij.[:D]

Jonathan niet teveel naar de digitale tv kijken zulle, of den Loe gaat Bassen.[:D]
mvg,
Paul(ogic)

Jonathan

bedankt jongens voor de plezante reacties....
Peter, ja zenne ik ben nog niet zo zot als mijne ouwe[;)] [;)]
Paul, ik ben nog maar een klein duvelke [:D] [:D] [:D]

marc goovaerts

Jonathan, een beetje rondkijken op dit forum zal je gauw leren dat er hier heel wat straffe N-duvels zitten.
Bekijk maar eens de draadjes van de bovenstaande heren !

En welkom !

evan

Jonathan,  Welkom kerel!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

OMG Loebaske zendt zijn zonen uit [:0] [}:)]
Welkom, Jonathan [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw