Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

shop's

Gestart door vindevogelnick, 04 juli 2011, 00:15:11 AM

ratje

Een goede webshop is handig, als er geen winkel in de buurt is en ook voor diversiteit. Verder zou ik zeggen e-bay. Niet altijd de beste oplossing maar regelmatig checken voor leuke deals. Veel stukken gaan ver over de prijs, maar hier en daar kan je nog wel een koopje doen. En kost je alleen wat vrije tijd [:D]
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door ratje

Een goede webshop is handig, als er geen winkel in de buurt is en ook voor diversiteit. Verder zou ik zeggen e-bay. Niet altijd de beste oplossing maar regelmatig checken voor leuke deals. Veel stukken gaan ver over de prijs, maar hier en daar kan je nog wel een koopje doen. En kost je alleen wat vrije tijd [:D]

Ik doe niks meer op Ebay. De tijd van zaakjes op Ebay is voorbij, alles is er bijna duurder geworden dan in de gewone winkel. En je wordt er te snel bij de zak gezet.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

citaat:
Geplaatst door ratje

Ik doe niks meer op Ebay. De tijd van zaakjes op Ebay is voorbij, alles is er bijna duurder geworden dan in de gewone winkel. En je wordt er te snel bij de zak gezet.

Zaakjes zijn er altijd te doen, maar misschien niet op die dingen die je zelf zoekt waardoor het lijkt alsof er niets te vinden is.

't Is gewoon goed uitkijken dat je moet doen en af en toe een beetje geluk hebben kan ook geen kwaad.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

gjvdz

citaat:
Geplaatst door conducteur

Goedkoper kopen in Duitsland is al lang verleden tijd hoor[;)]

wel ik ben zeker dat dit niet zo is, "wie zoekt die vind" zegt men, door omstandigheden is dit gebeurd en het heeft ons vele euro's uitgespaard, maar reclame maken kan ik moeilijk doen dat zou concurentievervalsing zijn.
Mvg Giel-Jan

Steam.N

citaat:
Geplaatst door gjvdz
... maar reclame maken kan ik moeilijk doen dat zou concurentievervalsing zijn ...

Als je alleen maar feiten brengt, is er geen vervalsing.  
Het kan alleen de concurrentie aanmoedigen de prijzen te laten zakken, en dat willen we toch?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gjvdz

dz winkel heet Haar en bevind zich in Liliental (Bremen, Duitsland). Hij heeft geen echte site maar het is wel eens interessant om hem een mailtje te sturen met de vraag naar prijslijsten, dan kan je eens vergelijken. Hij heeft ook geen enkel probleem met het verzenden van producten. Ook zijn service mag er wezen, zo heeft hij voor ons eens een setje wagens terug gezonden omdat ze licht bekrast waren.
Mvg Giel-Jan

Frank_N

Goede ervaringen heb ik vooral met lokale modelspoorbeursen.
Als je een goede band hebt met de verkopers (en dat duurt natuurlijk een poos), zijn er afspraken te maken. Op deze manier heb ik veel nieuw of gebruikt materiaal gekocht.
Iets specifieks "bestellen" is niet zo'n probleem, al moet je er soms best even op wachten.
Het is ook maar net of ze het gevraagde artikel aangeboden krijgen.

De meeste geven een tel. nummer of website, waardoor je contact kunt houden.
Service is ook geen probleem.
Bij de meeste handelaars zijn de prijzen daarbij redelijk te noemen.
Bij sommige kun je ook items ruilen (dingen die je dubbel hebt).

Ook heb ik wel eens een heel oud lokje laten repareren, waarvan ik dacht dat het niks meer zou worden! Prijs: 7.50 euries. Het ding loopt nog altijd!
Groet van Frank