Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

B-Cargo

Een platte wagen beladen met belgische Leopard-tank van M?rklin 4MFOR, ter aanvulling van mijn militair konvooi(tje) [:)]

ward

M'n nieuwste aanwinsten van vandaag:

- Mehano 7738 SOUND
- Piko 2813
- 2x LS Models Simotra
- 2x LS Models Lampogas
- 2x LS Models Primagaz

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

wisselstromer

mijn nieuwste aanwinst
een roco 2025 voor een prijs waar ik em niet voor kon laten liggen
moet nogwel naar AC omgebouwd worden
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

Hier zijn nu twee 28ers aan het inrijden , de 2816 en de 2833 , beide vakkundig omgenummert door Rees-Cees.
Mijn 2813 is best tevreden met nog wat meer electrisch geweld.

Kees-Jan

Vandaag in Genk was het:

Sla je slag[:D]

Deze twee kon ik niet laten liggen aan een voor Nederlanders belachelijk lage prijs (sja we blijven Ollanders natuurlijk [;)]).

Verder mocht ik van een forum lid door een ander forum lid meegebrachte Fleischmannen in ontvangst nemen!

Kees-Jan

ERVIN

Mijn nieuwste , niet spoor-gerelateerde item , is deze draaibare platte schijf , gekocht in de Ikea voor 5 euro , ideaal om mijn modellen mee te verweren , gedaan om met mijn vingers nog op mijn pas geverfd model te kleven...

Verder natuurlijk nog de Piko 2816 en 2833 , waarvoor mijn dank aan Rees-Cees, het was een fijne eerste ontmoeting , en hopelijk niet de laatste...[;)]

Metpetergaathetbeter

Vroeger kwam er brood op de plank en nu ....treinen ![}:)]

Groeten Peter[;)]

PS Had ook graag op de stand rondgehangen maar ja  helaas !

Sicco

Niet de loc, niet de wagens, maar de lading [:D]

boke

Mooie lading, Sicco... Heb je die gekocht bij CC-rails?

Boke

Sicco

Ik heb de 'kleine' platen gekocht bij een stand in het midden van de grote hal en de 'grote' bij een stand in de donkere gang tussen de foyer en de grote hal (dat was CC-Rails zie ik op de plattegrond)

boke

Bij CC-rails heb ik staan twijfelen om ook die lading aan te schaffen. Ik heb ze nog niet gekocht, maar ooit komt het er wel eens van. CC-rails was voor mij een nieuwe ontdekking in Genk. Daarom is het nog interessant om af en toe eens naar een beurs te gaan. Staan kwijlen aan lege vitrinekasten is niet aan mij besteed... [:D][;)]

Groetjes,

Boke

Sicco

Kees-Jan

loebaske

Nie mogelijk, die type 20 zit al in de grond kleur, je had beter men 2 kasten type 60 meegenomen Kees, dan waren ze al in de grondverf en was dan geen klein produktie (samen met die 20) [;)][;)][;)]

Binco

@ Kees-jan

Zet de nmbs alstublieft niet op idee?n h? ... [:D][;)]