Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

doomslu

Is een ombouwprojectje van zo'n panto's geen haalbare kaart voor de knutselaars onder ons? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door doomslu

Is een ombouwprojectje van zo'n panto's geen haalbare kaart voor de knutselaars onder ons? [;)]

Er heeft toch iemand andere panto's erop gezet en dat met foto's getoont. Of dat nu in dit draadje was weet ik niet meer.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

doomslu

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door doomslu

Er heeft toch iemand andere panto's erop gezet en dat met foto's getoont. Of dat nu in dit draadje was weet ik niet meer.

Heel juist. Dit is een goede oplossing (*), maar daar worden ook Roco sleepstukken gebruikt en ik dacht hier aan een zelfbouwer die iets voor een appel en een ei maakt. [;)]

(*) Zie: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=13175

Binco

Heb vandaag 2 wagonnetjes op de kop kunnen tikken,

EDIT: iemand soms foto's van de trein waar dit wagonnetje van de dienst baan in zat? [:)]

1 liliput 227 93, een pakwagen van de dienst baan Antwerpen [:p]

1 Roco Clean wagon, deze gaat samen met de andere, een infrabel trein vormen "Onderhoudstrein - TW Antwerpen Noord"

[:)][;)]

PeterVG

Goed gevonden een onderhoudswagen van Infrabel om de baan rijbaar te houden.[:D]

patatje70

eindelijk eentje gevonden de CLASS66 OPEL-GM

Michiel

Geen model, maar wel Belgisch. Ik ben erg gelukkig met deze aanwinst...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door patatje70

eindelijk eentje gevonden de CLASS66 OPEL-GM

Welke uitvoering gaat ie krijgen want Opel..............[;)]

Kees-Jan

patatje70

die blijft opel.... want overspuiten is altijd zichtbaar, heb in mijn korte ervaring nog maar 1 herspoten model gezien die op iets trok.. de lijnen zijn zelden recht...dan laat ik hem liever origineel...

chef garde

citaat:
Geplaatst door patatje70

die blijft opel.... want overspuiten is altijd zichtbaar, heb in mijn korte ervaring nog maar 1 herspoten model gezien die op iets trok.. de lijnen zijn zelden recht...dan laat ik hem liever origineel...

Hij kan wel een laagje roest gebruiken h?! ... [;)][:D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door patatje70

Hum... dan heb je die van Kees-Jan nog niet gezien. Ik wel hoor en ... [:p]

patatje70

ja Chef garde, ik heb vandaag een demonstratie gezien van je roest... klasse man.... respect

Michael

Gister opgehaald in Vlaardingen 2 x Piko 2813
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

@ patatje70, zelf zou ik hem ook zo houden, is nu nostalgie en dit telt dus ook voor het "tweetje" van Jocadis van de SABENA, deze firma bestaat ook niet meer maar het leeft ergens nog wel in veel mensen hun gedachten hoor.[:)]

vanmiegroet

@ bollen neus.
Ik zag nog maar een week geleden reclame voor SaBeNa.
misschien hebben ze dan hun rechtszaak gewonnen tegen Swissair