Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

fraai baantje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 februari 2011, 17:15:52 PM

Metpetergaathetbeter

Beste N - rijders,

Gedurend het uitvallen van ons forum, was ik een beetje aan het surfen op andere forums, ik vond deze ( ik ben een echte ho -
aanhanger) best een indrukwekkende baan :http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,35253.0.html

Beslist eens bekijken !

Groeten Peter

Wanne

Ondanks ik een HO'er ben vind ik dit inderdaad een z??r indrukwekkende baan! Met deze baan zal je nog wel een tijdje zoet zijn...

Bedankt voor de link.[:p]
 

GHYSELS

zoals velen staat de HO op zolder omwille plaats, maar ooit ga ik me toch ook eens wagen aan N (Z lijkt me te klein). Die baan is leuk om zien dat er veel mogelijkheden zijn, al zie ik het iets huislijker:
Om mijn baan toegankelijker te maken voor onze invit?s en ik niet altijd op zolder moet kruipen, zou ik mijn toekomstige N-baan willen verwerken in mijn salon- of eetkamertafel. En dan afwerken met glazen blad erop.
Juist nog eens goed nadenken hoe electriciteit mooi afwerken en wa bij ontsporen...
Tom Ghysels

Spoor gerust eens op mijn baan!
http://www.flickr.com/photos/modelspoorbaan1_tom/

marc goovaerts

Bij Swa, een uiterst sympathieke N-er die te vroeg van ons vertrokken is, zat het baantje ook in de salontafel.
Michiel, heb jij ook foto's van het hele baantje genomen ? Het kan Tom aan idee?n helpen.

Steam.N

Is me dat een baanTJE !  Jongens, moet hoeveel moet je zijn om dat onder controle te houden ...  Mooi.  

Alhoewel,  hoe groter het oppervlak, hoe langer je nodig hebt om het af te werken.  Zelfs kleinere baantjes geraken nooit AF.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

JC2180

citaat:
Geplaatst door Steam.N

...Zelfs kleinere baantjes geraken nooit AF.



Tijdsgebrek, ik beken, hetzelfde probleem hier ook.
Ik volg sinds kort verschillende draadjes met mini-baantjes. SUPER
Misschien moet ik me daar toch meer op gaan richten...: 1 klein baantje per kamer en nog eentje - verdoken - op kantoor ;-)
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Steam.N

Geef me geen slechte idee?n. Ik kan op 't werk al moeilijk van 't forum blijven.  Laat staan dat ik wat knutselgerief meebreng [:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

JC2180

citaat:
Geplaatst door Steam.N

Geef me geen slechte idee?n. Ik kan op 't werk al moeilijk van 't forum blijven.  Laat staan dat ik wat knutselgerief meebreng [:D][:D]



[:)]
Weinig realistisch... maar een kant-en-klaar baantje in de koffer van mijn wagen, wachtend tussen alle afspraken door...wegdromen mag
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220