Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

reeks 83 rangeerloc

Gestart door Kris, 15 november 2010, 21:25:36 PM

Gerolf

#45
[:p] Dat belooft weeral [8D] Ik kijk uit naar de volgende foto's [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Binco

#46
Man man man!
petje af hoor![:p]
Dat is straffe kost!
[:)] [;)]

Kris

#47
Hallo,
Bedankt iedereen voor de bemoedigende commentaar, vandaag mijn locsound decoder met geluid van een nmbs dieselhydr. loc ontvangen
nu nog eens kijken om alles aan te sluiten hopelijks lukt het met mijn central station , het central station is compatibel met de decoder maar zal de motor het aan kunnen het is een mashima 1833 motor dc maar een marklin centrale is ac maar hoe de spanning naar de motor gaat na de decoder is mijn nog niet helemaal duidelijk ( zet de decoder de spanning om? weet er iemand of de combinatie
central station (met update van software), esu V4 locsound decoder , mashima motor lukt zonder de motor of decoder stuk te maken

groeten
kris

Kris

#48
Hallo,
Aangezien het forum weer werkt een kleine update
Decoder ingebouwd  en wat verder gewerkt aan dak
hierbij een linkje naar de proefrit
http://s539.photobucket.com/albums/ff354/kris_h_photo/?action=view¤t=IMG_0241.mp4

Binco

#49
Knap man,
Respect!!!
[:0][;)]

Peter

#50
Prachtig, maar ik krijg geen geluid
Met vriendelijke groeten
Peter

Kris

#51
Hallo Peter,
als ik het filmpje laat afspelen is er geluid bij ( opgenomen met iphone, mogelijks andere viewer bij U ?

groeten ,
kris

Gerolf

#52
Knap, Kris [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kris

#53
Hallo,
Nog een update van mijn projectje
aan veel kleine details gewerkt , dak, ventilatierooster , uitlaat,
traanplaat, deksels zandbakken , peilglazen, en knevels motordeuren vooral dit laatste was een priemelwerk





kris

Steam.N

#54
Kris, zeer mooi !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kris

#55
Hallo,
Nog een beetje verdergeknutseld , raampjes en interieur gemaakt ( stoeltjes en deel lessenaars nog niet geplaatst , raamlijsten komen pas na het schilderen interieur
ook nog tal van van andere kleinere onderdelen , ruitenwissers, leuningen , dak cabine ... , alles staat nog los om te kunnen schilderen dus de posities zijn nog niet volledig juist
Nog enkele kleine onderdeeltjes te vervaardigen en dan het schilderwerk....






groeten
Kris

Dirky

#56
Tja... wat kan je daar op zeggen? TOP! Pro aan het werk!

Steam.N

#57
Kris, gewoon prachtig !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#58
Echt de moeite!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kris

#59
Hallo,
De loc is nog een stapje verder , schildering nagenoeg afgewerkt , nu nog eens uitkijken hoe ik netjes decals kan maken , hierbij enkele foto's , de loc zal ook te zien zijn volgende week in Genk waar ik enkele freesdemo's zal geven
Kris







en met zijn broer