Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

reeks 83 rangeerloc

Gestart door Kris, 15 november 2010, 21:25:36 PM

swarol

zonder woorden [^][:p]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Paulogic

Oooooooooooooooooo
mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Modelspoorbouw van de bovenste plank! Pure bewondering, echt waar! [:p][:p][:p]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

[:0] [:p] Fantastisch mooi resultaat! Dikke proficiat [8D] [8)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kris

Hallo,
hierbij nog een filmpje van een testritje van loc in een scherpe bocht
http://s539.photobucket.com/albums/ff354/kris_h_photo/?action=view¤t=Afbeelding058.mp4

Kris

Hallo,
als vervolg op deze reeks 83 loc heb ik eens de originele versie van deze lok getekend en ondertussen aan de slag om deze ook in spoor O uit te voeren
hierbij enkele afdrukken van de tekening

groeten
Kris

Kris

Hallo,
Bijna alle zelf vervaardigde onderdelen klaar , nu nog de koopdelen (slaters wielen, assen, motor, koppeling...) en het samenstellen kan beginnen

Martin Welberg

Pff ben door dit draadje heengewandeld, wat een uitzonderlijk hoogstaand stukkie werk !

railman56

ja, inderdaad, hier zijn geen woorden voor.
kan je dit niet even in HO maken? [:D][:D][:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

evan

In spoor 1 zou dit me ook enorm interesseren!!!  Maar dit project op zich is ook al leuk te volgen.  Ga gerust verder Kris[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

Kris... ik zie u graag he... dat weet je toch, niet ?[;)]  [:X][:X][:D]
mvg,
Paul(ogic)

marc goovaerts

Dat moet wel een prachtstuk worden.
Dat in 'Mechelen' zijn eigen standje verdient.

doomslu

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Dat moet wel een prachtstuk worden.
Dat in 'Mechelen' zijn eigen standje verdient.

Voor dergelijke dingetjes maken we graag een plaatsje vrij in een vitrinekastje. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kris

hallo,

Dank voor de interesse, Paul mijn vrouw kijkt soms op het forum hoor [;)]. Ik zal de vorderingen posten
De loc's zijn ook te zien bij de bijeenkomst van het O-forum
http://www.0-forum.be/nl/index.html
Mogelijks ook in Mechelen , deze loc's zullen ook als project van het O-forum gebouwd worden

groetjes kris

Kris

Hallo,
Nog een detailtje gemaakt nl de fabrieksplaten dit met een graveerfrees van 0.1mm (kopvlak) alsoor een foto van het origineel

kris