Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

M4

Gestart door Metpetergaathetbeter, 17 september 2010, 16:42:37 PM

Metpetergaathetbeter

Heren fabrikanten,

De tijd is toch rijp om nog eens  opnieuw M4's uit te brengen opschaal en gedetaileerd. Als er nu een wagen is die eens zou moeten uitgebracht worden is het toch deze(tijdperk IV,V,VI en bovendien in 2 kleurstellingen).Deze wagons werden vroeger door Lima en O-car uitgebracht maar missen toch een beetje de hedendaagse detailering en finesse en zijn eigenlijk zonder een echt kortkoppeling-systeem althans de Lima's.
Groeten Peter;)




ERVIN

Volledig mee akkoord , ik wacht daar ook al lang op , en als het even kan , ook een stuurstand van dit type rijtuig dan.[;)]( ik heb een kopstation h

chef garde

LS Models brengt die op termijn uit veronderstel ik.  Trouwens een gat in de markt denk ik om de M4'en te gaan uitbrengen.  De Lima's zijn pass? en geregeld vraagt hier iemand een M4m, of een stuurstand, of eender wat.  En er zijn idd heel wat variaties van de M4 te maken.  De bordeau, stuurstand, blauwe strepen die in Frankrijk mochten, de M4m, de pakwagens 1ste klas en de pakwagens 2de klas.

En qua locs om de M4'en te trekken hebben we al alles staan, de 21, 27, 20, 13, 16, 15, ... en nog zoveel meer!

ERVIN

citaat:
Geplaatst door chef garde


En qua locs om de M4'en te trekken hebben we al alles staan, de 21, 27, 20, 13, 16, 15, ... en nog zoveel meer!



Hier in Mol reden ze steevast met de Reeks 62 , zelfs een 55er heeft ze hier een tijdje achter zijn haak hangen gehad.

Peter

Als je LSM mag geloven gaan ze bijna ALLE Belgische modellen uitbrengen. Als je daarop moet wachten op een M4. Dat ze al eens eerst hun modellen uitbrengen die voor vorig jaar aangekondigt waren.

Ik denk dat je eerder kan proberen (Ex) Lima te overtuigen die rijtuigen terug in produktie te nemen. Dan zijn ze er waarschijnlijk vlugger[;)]
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door chef garde

LS Models brengt die op termijn uit veronderstel ik.  Trouwens een gat in de markt denk ik om de M4'en te gaan uitbrengen.  De Lima's zijn pass? en geregeld vraagt hier iemand een M4m, of een stuurstand, of eender wat.  En er zijn idd heel wat variaties van de M4 te maken.  De bordeau, stuurstand, blauwe strepen die in Frankrijk mochten, de M4m, de pakwagens 1ste klas en de pakwagens 2de klas.

En qua locs om de M4'en te trekken hebben we al alles staan, de 21, 27, 20, 13, 16, 15, ... en nog zoveel meer!



Op deze manier weer meer dan 70 uitvoeringen![:0]Waar heb ik dat nog gehoord?[}:)][;)]
Groeten Peter[;)]

ems

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Hier in Mol reden ze steevast met de Reeks 62 , zelfs een 55er heeft ze hier een tijdje achter zijn haak hangen gehad.

M4? Weet je dat zeker?
M4 reed wel met reeks 55 op lijn 42, voor zover ik weet. In Mol was het volgens mij M2.
Maargoed, Lima heeft ook alleen maar de A en B uitgebracht; Ik zou bijvoorbeeld graag nog eens een AD willen hebben; Dus LSM, kom maar op! (wel eerst even de reeks 73, 82, 84 etc uitbrengen graag [:)] )
Groet, Edwin

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ems

citaat:
Geplaatst door ERVIN
Hier in Mol reden ze steevast met de Reeks 62 , zelfs een 55er heeft ze hier een tijdje achter zijn haak hangen gehad.

M4? Weet je dat zeker?
M4 reed wel met reeks 55 op lijn 42, voor zover ik weet. In Mol was het volgens mij M2.
Maargoed, Lima heeft ook alleen maar de A en B uitgebracht; Ik zou bijvoorbeeld graag nog eens een AD willen hebben; Dus LSM, kom maar op! (wel eerst even de reeks 73, 82, 84 etc uitbrengen graag [:)] )


Edwin,
keek eens in je profile maar daar staat je leeftijd niet vermeld!
als LS alles wat ze in het vooruitzicht stellen en wat ze ooit nog willen maken maken dan ben jij mogelijks al een oude man(in het beste geval!grapje).
Ik bedoel je kunt soms teveel hooi op de vork willen nemen !
Groeten Peter[;)]

conducteur

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Volledig mee akkoord , ik wacht daar ook al lang op , en als het even kan , ook een stuurstand van dit type rijtuig dan.[;)]( ik heb een kopstation h?)


Is rangeren met den trein geen optie? Dat is toch plezant?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

bollen neus

Ik denk dat er ook wel belangstelling zou zijn in de M3 versies? [:)]

vanmiegroet

@ Bollen neus ,MTE heeft al M3's uitgebracht .
je kan ze online bestellen
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

bollen neus

Hallo Ruben, dank voor deze tip en info.[:)]

ERVIN

@ems , maar natuurlijk , het zijn de M2's , sorry , foutje van mij.[:I]

ems

@Peter: Tja helaas begin ik al een oude man te worden, dit jaar alweer 34 geworden ;-).
Gezien de kwaliteit van het LSM-spul mogen ze wat mij betreft al het NMBS materieel wel uitbrengen; Tegen de tijd dat het zover is, ben ik ?cht een oude man. De rangeerloc's staan al een tijdje aangekondigd, dus voordat we LSM op het idee brengen om de M4's uit te brengen, moeten we ze er even aan helpen herinneren dat ze ons ook nog de rangeerloc's hebben beloofd ;-)
Groet, Edwin

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ems

@Peter: Tja helaas begin ik al een oude man te worden, dit jaar alweer 34 geworden ;-).
Gezien de kwaliteit van het LSM-spul mogen ze wat mij betreft al het NMBS materieel wel uitbrengen; Tegen de tijd dat het zover is, ben ik ?cht een oude man. De rangeerloc's staan al een tijdje aangekondigd, dus voordat we LSM op het idee brengen om de M4's uit te brengen, moeten we ze er even aan helpen herinneren dat ze ons ook nog de rangeerloc's hebben beloofd ;-)



Gij zijt gij niet oud, ge speelt nog met treintjes![:D][:D][:D]
Groeten Peter[:D][:)][;)]